ایسنا نوشت: معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که لبنان با انتخاب رئیس جمهور دستاوردی ملی و استراتژیک را محقق کرده و رسما "وتوی" عربستان را در هم می‌شکند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با تاکید بر اینکه حزب‌الله هرگز از مسئولیت‌هایش در دفاع از کشور و مردم لبنان شانه خالی نمی‌کند و به عملیات خود در سوریه ادامه خواهد داد، گفت: در این لحظات دلاوران محور مقاومت و ارتش سوریه در میادین نبرد با گروه‌های تکفیری هستند که از سوی عربستان حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند.

نبیل قاووق بحران سوریه را جنگ عربستان علیه این کشور با استفاده از مزدوران تکفیری توصیف کرد و گفت: پیروزی طرح‌های عربستان در سوریه به معنای تبدیل این کشور به پایگاه‌های النصره و داعش است و این مساله تهدیدی مستقیم برای لبنان بوده و می‌تواند کشور را به میدانی بزرگ برای گروه‌های تکفیری تبدیل کند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار داشت: تحولات سیاسی لبنان رسما به معنای شکست سیاست‌های عربستان در منطقه است.

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود مسئول حدود دو سال و نیم خلأ ریاستی در لبنان است؛ چراکه این رژیم از وتو علیه کاندیدایی استفاده کرد که از نظر ملی و مردمی قدرتمندترین بود اما لبنان با انتخاب رئیس جمهور به دستاوردی ملی و استراتژیک رسیده و رسما "وتو" عربستان را در هم می‌شکند.

شیخ قاووق در پایان برای نجات امت اسلامی و مکه و مدینه از سیاست‌های مجرمانه و تکفیری آل سعود دعا کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =