مقدسی از نمایندگان خواست با رای دادن به سلطانی‌فر، ورزش کشور را نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی به عنوان موافق سلطانی فر صحبت کرد. او گفت: همواره به ما آموخته اند که هیچ وقت وارد ماجرای سیاسی نشویم. آقای سلطانی فر مدیری آزموده و امتحان پس داده است. در 6 استان نسبت به مسائل آگاه هستند. دو سال معاونت در سازمان تربیت بدنی داشته اند که نسبت به مسائل ورزش کاملا آگاه هستند. ایشان توانایی و هنر مدیریت خود را با بیش از 30 سال مدیریت نشان داده اند.
او ادامه داد: ایشان به سبب موهبت هوش و ذکاوتی که از او سراغ دارم و همچنین شناخت وسیع ایشان از ورزش ایشان و جهان، که به حق دائره المعارف ورزش است شایسته می دانم که در خدمت ورزش و جوانان باشد. حتما همکاری و همیاری همه دستگاه ها را می طلبد. فلذا حضور آقای سلطانی فر در راس این وزارتخانه به سبب همکاری ایشان با هیات دولت، به کمتر شدن مشکلات این حوزه که می دانیم کم نیست منجر شود.
موسوی گفت: خواهش می کنم رای اعتماد بالا بدهید. ایشان آشنایی عمیق به ورزش دارند و توانایی مدیریت کلان ایشان ثابت شده است. در تصمیم گیری و انتخاب مدیران خوب هستند. می تواند ورزش را دانش بنیان کند. بی نهایت علاقه مند به حضور جوانان دلسوز در وزارتخانه دارد. نشان داده که در آرام کردن فضا تبحر دارد.
سید مهدی مقدسی دیگر نماینده ای بود که به عنوان موافق سلطانی فر حرف زد. او گفت: ما می خواهیم به ورزش اهمیت بدهیم. او دو سال قائم مقام موفق سازمان تربیت بدنی بوده و یک ورزشکار موفق که با تمام وجود خودش را درگیر ورزش کرده. برخورداری از اصالت خانوادگی که برای وزیر جمهوری اسلامی یک اصل است هم قابل توجه است. پدر ایشان از معتمدین محله خود بوده اند. او با نمایندگان تعامل دارد. ایشان 12 سال استاندار بوده و به کوچک ترین مسائل ورزش اظهار نظر دارند.
او ادامه داد: آقای شکری، آقای سلطانی فر توسط جمع زیادی از ورزشکاران کشور حمایت شده است. بزرگان ورزش از او حمایت کرده اند. وقتی جمع زیادی از ورزشکاران در حمایت از او قلم می زنند و بیانیه صادر می کنند تایید ایشان در این حوزه است. او هیچ وقت از ورزش دور نبوده و اشراف کامل دارد. از سال های گذشته به مقوله جوانان توجهی نشد. ایشان 23 سال قبل خانه جوان را تشکیل داده و از مشاورین جوان بهره مند بوده. حق بدهید، ایشان در حوزه جوانان حرف برای گفتن دارند.
مقدسی گفت: آقای سلطانی فر به دو موضوع اعتقاد دارد. یکی اینکه به ورزش بانوان توجه نشده و موضوع دوم استفاده از زنان در بحث مدیریت ورزشی. ایشان توجه خاص به ورزش همگانی دارد. این به خاطرا شراف به ورزش است که در برنامه اش هم آن را اعلام کرده و در تمام جلسات به سوالات پاسخ داده است. ما احترام قائل هستیم برای وزرای قبلی که حتی مدرک مرتبط هم داشتند اما در عمل آنچه که خواسته مردم بود انجام نشد. من برای رای نمایندگان محترم دور نهم ارزش قائل هستم اما اگر ایشان در دور نهم رای می آورد حال و روز ورزش این نبود. یقینا او می تواند تحول آفرین باشد. هم انگیزه دارد هم ورزشکار است. دیگر چه کسی را می خواهید بابا؟ برای تحول در ورزش و نجات ورزش به این برادر رای بدهید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =