معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پیش از ظهر امروز با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و ورزشکاران استان در سالن شهدای دولت استانداری دیدار نمود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، نشست اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و ورزشکاران استان البرز با فتح اله حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز برگزار شد.

در این دیدار ابتدا، سید موسی حسینی کاشانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به ارائه گزارشی از برنامه های صورت پذیرفته فرهنگی و هنری در استان پرداخت.

سپس تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و ورزش استان به نمایندگی از حاضرین به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود و همچنین مشکلات در حوزه های خود پرداختند.

در ادامه این نشست و در آستانه سفر ریاست جمهوری به البرز ، فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد:اگر به مقوله هنر توجه نمی شود باید پیگیری کرد و راهکار عملی ارائه داد و امروز به تصمیم سازان خوب نیاز داریم .

وی ادامه داد: اگر سرانه فضای ورزشی کم است و خانه جوانان نداریم باید تلاش های ویژه ای صورت گیرد و نباید به کلنگ زنی بسنده کرد بلکه باید به دنبال کارهای نتیجه بخش بود .

حقیقی گفت: با توجه به میزبانی البرز در اجلاس سراسری نماز می توان پیشنهادی که امروز از سوی یکی از اعضای جلسه مبنی براختصاص نیم درصد بودجه دستگاه های به مباحث قرآنی را مطرح کرد .

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: درآستانه سفر رییس جمهوری اقدامات مختلفی انجام شده از جمله آن نشست با گروه های مختلف بوده که در آنها به بیان مشکلات سکونتگاه های غیررسمی، انتقال زندانها پرداخته شده که نظرات تا چند روز آینده دراین زمینه ها نهایی خواهد شد .

حقیقی ادامه داد: برنامه های ویژه ای برای استقبال از رئیس جمهوری داریم که از جمله آن برنامه متمرکز در ورزشگاه مخابرات است و پس از آن جلسه ایثارگران، نخبگان بخش های مختلف و روحانیون خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: اکنون یک هزار و ٥٠٠ کارمند در سه شیفت ازطریق سامانه ارتباطی سامد با شماره ١١١ فعالیت خود را برای ثبت پیشنهادات ،نظرات و درخواست های مردم از رئیس جمهوری آغاز کرده اند .

حقیقی افزود: هر شهروندی که با این سامانه تماس بگیرد ،کد رهگیری دریافت کرده و به درخواستش رسیدگی می شود .

وی گفت: همچنین ١٠٠ نیرو در ورزشگاه برای برنامه رسمی رئیس جمهور برای دریافت نامه های مردم همراه با ارائه کد رهگیری آماده شده اند .

معاون استاندار البرز ادامه داد: در این سفر براساس سفرهای قبلی یکسری پروژه ها نهایی شده و اعتباراتی به استان وارد می شود که بیشتر پروژه های توسعه محور و رفع مشکلات استان مدنظر است .

وی اضافه کرد: این سفر تسهیلاتی از قبل ارائه وام های کم بهره را نیز به همراه خواهد داشت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =