کفاشیان سر شوخی را با کارلوس باز کرد/ کی‌روش: تیپت عوض شده، نشناختمت!

روزنامه خبرورزشی نوشت: در این سال‌هایی که علی کفاشیان در فوتبال مدیریت کرده، همه او را یا با کت و شلوار دیده‌اند و یا لباس ورزشی.

با لباس ورزشی همیشه در مجموعه انقلاب ظاهر می‌شد و با کت و شلوار هم که سر کار و دیگر جاها. کت و شلوارهای او هم گاهی سوژه می‌شد. مثلاً تیپی که در مراسم بهترین‌های آسیا زده بود، سوژه خیلی از رسانه‌ها شد و کفاشیان هم با خنده گفت: «این کت و شلواری است که فیفا داده و خیلی‌ها می‌پوشند، ‌گیر ندهید.»
وقتی چنین پیش‌زمینه‌ای از کفاشیان وجود دارد، طبیعی است زمانی که همه او را با کت تک و شلوار جین ببینند، جا می‌خورند. درست مثل کارلوس کی‌روش؛ سرمربی تیم ملی که در این مدت در چند مصاحبه به رئیس سابق‌ گیر داده بود، دیروز کفاشیان را در تمرین تیم ملی دید. کارلوس اعتقاد داشت کفاشیان برای تیم ملی در مجامع بین‌المللی مبارزه نمی‌کند و کفاشیان هم هر بار می‌گفت ترجیح می‌دهد چیزی نگوید و از تیم ملی حمایت کند.
دیروز وقتی کفاشیان در تمرین ایران آفتابی شد، خیلی‌ها منتظر بودند تا برخورد آن‌ها را ببینند که اتفاقاً خیلی گرم برخورد کرد و بعد از دقایقی شوخی و خنده‌های‌شان شروع شد. کفاشیان که همیشه با کارلوس از در شوخی وارد می‌شد و حتی در بدترین جلسات‌شان با او می‌گفت و می‌خندید، دیروز هم سر شوخی را با کی‌روش باز کرد. کارلوس هم مثل همه از دیدن رئیس با تیپ جدید جا خورده بود و با خنده رو به او گفت: «تیپت عوض شده، نشناختم!» بازیکنان تیم ملی هم از دور کفاشیان را می‌دیدند و خیره می‌شدند. پیدا بود آن‌ها هم او را با چنین تیپی ندیده بودند، مخصوصاً با عینک دودی گوچی!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =