معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته در عرصه های مختلف شهری اعم از عمرانی، خدماتی و زیرساختی فعالیت های مطلوبی را اجرایی کرده و عمده منابع خود را به تحقق یافتن برنامه های توسعه ای و اجرای طرح های عمرانی اختصاص داده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و  به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فرج الله ایلیات عنوان کرد: هويت بخشي به زندگي شهروندان مهمترين رسالت دستگاه شهرداري است و این دستگاه با توجه به الگوهايي که متناسب با نیاز و خواست های مردم تدوین شده به منظور تحول ساختار هاي شهري فعالیت می کند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس مديريت شهري کرج طی چهار سال گذشته اقدامات مطلوبی را برای رسیدن به الگويي مناسب در راستای تحول، انتفاع و پويايي شهر به انجام رسانده و طرح های عمرانی و خدماتی مختلفی را در سطح شهر مورد بهره برداری قرار داده است.

ایلیات ادامه داد: اين مجموعه مديريتي همچنين به مبحث توسعه به عنوان يک هدف مهم معتقد است و جهت دستيابي به این مهم سياست گذاري هاي متعددي را انجام داده که اتخاذ رويکردهایی مبتني بر عقلانيت و انجام امور به نفع مردم، اجراي سياست هاي موثر به منظور فرهنگسازي، ارتقاء شاخصهاي اقتصادي، عمراني، زيرساختي با هدف افزايش ميزان اثربخشي عملکرد شهرداري و جلب حداکثري رضايتمندي مردم از جمله آنها می باشد.

این مسئول اضافه کرد: بهره گيري از اعتبارات و منابع تخصصي و دریافت تسهیلات از بانک شهر از دیگر مواردی است که در این دوره توسط مسئولان ارشد شهری صورت پذیرفت تا به این وسیله امور شهری را به سمتي مطلوب و منطقي هدايت نمایند.

وی یادآور شد: همچنین شهرداري کرج به دنبال بروز رکود اقتصادي در کشور و در راستای محقق ساختن منويات مقام معظم رهبري، مولفه هاي اقتصاد مقاومتي را در همه سياست ها و برنامه هاي کاري خود لحاظ کرده که به دنبال انجام آن نتايج ارزنده اي که به نفع شهر و شهروندان کرج بود، حاصل شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: بر این اساس شهرداري این کلانشهر توانسته است در پي جاري کردن موضوع «اقتصاد مقاومتي» برغم وجود شرايط بحراني مالي حاکم پروژه ها و طرح هاي عمراني را به نحو مطلوبي در سطح شهر اجرايي کند و در سال جاری نیز شاهد بهره برداری از چندین تقاطع غیر هم سطح در سطح شهر و استارت ابر پروژه بزرگراه شمالی بوده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =