فیروزگاه: اتهام شهر فروشی به مدیریت شهری کرج وارد نیست

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه عده ای به عمد یا سهو شهرداری و شورای کرج را به شهر فروشی متهم می کنند، تاکید کرد: این اتهام به مدیریت شهری وارد نیست و واگذاری برخی زمین ها در راستای اجرای پروژه ها کاملا به سود مدیریت شهری کرج است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه در دویست و پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج خواستار شفاف سازی واگذاری زمین های شهرداری به شهروندان در راستای اجرای پروژه ها شد و تشریح کرد: عده ای به عمد یا سهو مدیریت شهری را متهم به شهر فروشی کرده اند که باید با اطلاع رسانی صحیح از سوی روابط عمومی و رسانه ها نسبت به شفاف سازی این مهم اقدام شود.
وی با بیان اینکه این حق شهروندان است که از روند اجرای پروژه ها آگاه شوند تا از نیت سوءِ افرادی که سعی در تخریب مدیریت شهری دارند مطلع گردند، گفت: اجرای پروژه های کلانی مانند بزرگراه شمالی و ادامه بلوار ماهان، ارزش افزوده بسیاری برای شهر خواهد داشت و مدیریت شهری با کمترین امتیاز بیشترین زمین را از دستگاه ها گرفته است که باید به صورت صحیح اطلاع رسانی شود .
این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای پروژه بلوار ماهان، زمین های ارزشمندی از سوی دامپروری و موسسه رازی به شهرداری واگذار شده که نیاز است اذهان عمومی نیز از این موضوع با خبر شوند، ضمن اینکه در این رابطه اقدامات دیگر مدیریت شهری با گزارشی که از سوی شهرداری تهیه خواهد شد نیز ارائه و شفاف سازی خواهد شد.
شهردار کرج هم در ادامه ضمن بیان اینکه برخی از افراد گاها بدون داشتن نیتی سعی بر این دارند که اعتراض خود را به گوش برسانند و متاسفانه برای این امر از ادبیاتی استفاده می کنند که برداشت های مختلف و سو استفاده هایی از آن می شود اظهار داشت: خوشبختانه در اقدامی بی سابقه و با درایت شورای چهارم 1000 هکتار اراضی در طول عمر این شورا گرفته شده که تحسین برانگیز است.
وی افزود: در جریان پروژه مهر ویلا با توافقی که با پردیس کشاورزی و دانشگاه تهران انجام شده، بالغ بر 300 هزار متر مربع زمین به مدیریت شهری کرج واگذار شده که همه این موارد نشان از منشاء خیر و برکت شورای چهارم بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =