مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از احیای نورپردازی و رنگ آمیزی زیرگذر طالقانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی گفت: با توجه به اینکه چهارراه طالقانی به دلیل موقعیت مکانی یکی از مسیرهای پر تردد اصلی به شمار می رود می تواند تاثیر بسزایی بر روحیه شهروندان از نظر شادابی و حفظ سیمای مطلوب داشته باشد و در همین راستا سازمان زیباسازی اقدام به احیای نورپردازی و رنگ آمیزی در این محدوده کرده است.
این مسئول با اشاره به تاثیر نور به عنوان یک عنصر حیاتی شهری در ایجاد هویتی مطلوب در شهر، عنوان کرد: از طریق نورپردازی شهری می توان کمک بسزایی به نقش بستن هویت شهری و احتمام آن داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه وجود نور کافی در شب موجبات امنیت و زیبایی دید بصری را برای شهروندان فراهم می کند، سازمان زیباسازی، نورپردازی محل های پر تردد را در اولویت کاری خود قرار داده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه به کاشی کاری زیر گذر طالقانی در سالهای گذشته اشاره و بیان کرد: در راستای حفظ و نگهداری جداره های شهری و با توجه به اینکه این نوع پروژه ها نیاز به بازنگری هرچند سال یکبار دارند، مرت و بازنگری در این محل انجام شد.
عطایی در پایان متراژ تقریبی پروژه مذکور را هزار و 300 متر مربع ذکر و عنوان کرد: عملیات بازسازی، مرمت و نورپردازی به اتمام رسیده و شهروندان می توانند با امنیت و آرامش در شب از زیرگذر طالقانی عبور کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =