فرماندار اشتهارد در همایش بررسی پهنای باند مورد نیاز واحد های صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان این مطلب افزود : شهرک صنعتی اشتهارد یکی از مولفه های صنعتی شدن استان است و برای تامین زیر ساخت های آن باید برنامه ریزی ویژه ای داشت.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین البرز، فرماندار اشتهارد گفت: جلسات بسیاری در این خصوص با استاندار البرز داشته ایم و برای حل مشکلات شهرک پیگیری های لازم در حال انجام است.
اینانلو شروع فاز دوم شهرک صنتعی اشتهارد را افتخار بزرگی برای شهر اشتهارد عنوان کرد و افزود : در سفر ریاست محترم جمهور کلنگ اغاز فاز اجرایی شهرک به زمین زده می شود و این موضوع می توان منشا خیرات بسیاری برای شهر و استان باشد.
وی استفاده از زمین های لم یزرع استان را برای احداث شهرک های صنعتی کار مثبت و ارزشمندی عنوان کرد و اظهار داشت: این امر نه تنها توسعه اقتصادی و صنعتی استان را موجی می شود، بلکه توسعه اقتصادی کشور را نیز در راستای نام گذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را نیز در پی دارد .
اینانلو با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد که امیدواریم در سفر ریاست محترم جمهور شاهد دستاوردهای خوبی در این خصوص باشیم .
وی به معافیت های مالیاتی محقق شده برای فعالان صنعتی شهر اشتهارد اشاره کرد و ادامه داد : با مکاتباتی که با معاون اول رییس جمهور صورت گرفته ، در صدد هستیم با ایجاد مطلوبیت در شهر صنعتی اشتهارد شاهد سرمایه گذاری بیشتری باشیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =