معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در راستای ارتقای سطح آگاهی از سلامت و به مناسبت هفته دیابت کمپینی را در این راستا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، کمپین دیابت که با مشارکت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و موسسه آوای هنر سلامت انجام می شود برنامه های خود را در حاشیه نماز جمعه تهران برگزار خواهد کرد.

در این برنامه که روز جمعه 21 آبان 1395 و در حاشیه نماز جمعه تهران برگزار می شود با هدف اطلاع رسانی در زمینه دیابت بروشورهای آموزشی توزیع می شود و همچنین به نمازگزاران در زمینه دیابت مشاوره رایگان داده و تست قند نیز به صورت رایگان انجام می شود.

بخش دیگر این برنامه نیز شامل تست دیابت در مجموعه فرهنگی توچال برگزار می شود که علاوه بر تست دیابت، شامل اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و اجرای نمایش در زمینه فرهنگسازی بیماری دیابت است.

کمپین دیابت برای آگاهی از خطرات دیابت و با شعار «آیا عوامل خطر دیابت را می‌شناسید؟» به مناسبت روز جهانی دیابت برگزار می شود. با توجه به اینکه 50 درصد از مردم از بیماری‌شان اطلاع ندارند و بر اساس آمار جهانی 415 میلیون نفر با دیابت زندگی می کنند این کمپین برگزار خواهد شد.

گفتنی است روز جهانی دیابت همه ساله در 23 آبان ماه برگزار می شود.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =