خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    6 0
    با سلام چرا اطلاع رسانی مناسبی در خصوص تعمیم طرح ترافیک به محدود طرح زوج یا فرد نشد؟
  • امین IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    5 0
    با سلام مشکل آلودگی هوا این روز‌ها خیلی برای ما شهروندان تهرانی جدی شده است. خواستم در این رابطه پیشنهادی به مسئولان ذی‌ربط بدهم. پیشنهاد می‌کدم که در چهارراه‌های پر ازدحام تهران، در کنار چراغ‌های راهنمایی رانندگی صفحات نمایشگری نصب گردد و در زمان انتظار رانندگان پشت چراغ به آن‌ها توصیه‌هایی در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک ارائه گردد. به طور مثال نیازی نیست در پشت چراغ قرمز چراغ‌های خودرو روشن باشد که موجب مصرف بیشتر سوخت می‌شود. یا اینکه چنانچه زمان انتظار پشت چراغ قرمز بیش از ۶۰ ثانیه باشد بهتر است موتور خودرو جهت کاهش مصرف سوخت خاموش شود. می‌توان این نکات را در پشت چراغ به رانندگان محترم توصیه کرد که بسیار به جاست. همچنین می‌توان از ویدئو‌های آموزش فرهنگ ترافیک هم استفاده نمود. تشکر
  • امیر110 A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    3 0
    پل عابر پیاده سوم از جنوب به سمت شمال اتوبان نواب در محدوده ناحیه یک شهرداری منطقه 16 فاقد روشنایی است. تاکنون سه بار به شماره پیگیری 8595078873 8545034348 8525154814 در سامانه 137 ثبت کرده ام اما دریغ از توجه.
  • بهروز A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 0
    با سلام لطفا درباره ترافیک پر حجم و بی دلیل بلوار فردوس شرق منطقه5 گزارشی تنظیم و تهیه کنید روزانه به 110 و 197 تماس میگیرم تا راننده های خاطی را پیگیری کنند
  • بهروز A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    3 0
    با سلام لطفا درباره عدم تورم برابر با افزایش اجاره خانه در تهران پیگیری نمایید.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    2 2
    سلام مشکل آلودگی هوا برای تهرانیها دردسر ساز شده است چرا مسئولین فکری به حال ما مردم نمیکنند ؟ کلا طرح زوج و فرد از درب منازل ، کاشت درختان در خیالانها و کوچه ها کمی کمک به این آلودگی خواهد کرد .
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 3
    چرا از فشار بر روی کارمندان بانک بعد از بخور بخور مدیران حرفی نمی زنید من که چند روز پیش براتون پیام گذاشتم و نه توهین کردم و نه......پس چرا عنوان نمی کنید؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    4 0
    لطفا از مسئولین وزارتهای مخابرات و برق واب سوال بفرماید در طول چند ماه گذشته هزینه اب وبرق وتلفن در شهر یندر عباس بیش از دو برابر شده به ادارات مربوطه هم که مراجعه میشود میگویند این نرخ مصوب است . حتما در سایر استانها هم این گرانی شامل حالشان شده . دولت در اول سال 12 درصد به حقوق ناچیز حقوق بگیران اضافه نموده ولی از ان طرف بیش از بیست در صد هزینه زندگی بالا رفته ایا این اسمش عدالت است؟با این روش فقرا هر روز فقیر تر وثروتمندان وضع بهتری پیدا میکنند . ایا کسی هست که بداد این ملت برسد؟
  • ایثار گر A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 2
    سلام از فراکسیون ایثار گران بپرسید چرا طرح دو فوریتی که قرار شد برای حمایت از ایثارگران در مجلس مطرح شود به فراموشی سپرده شده ممنونم