وقتی افخمی ترامپ را کابوی کله‌خر می‌نامد!

برنامه «هفت»، جمعه شب بیستم و یکم آبان، حال و هوای انتخابات آمریکا را به خود گرفت و بهروز افخمی نظرات صریحی را درباره ترامپ مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه جمعه بیستم و یکم آبان، برنامه دیگری از سری برنامه‌های «هفت» با اجرای بهروز افخمی و با موضوع ظرفیت‌های داستانی عاشورا به روی آنتن رفت.

نکته جالب برنامه، صحبت‌های افخمی درباره انتخابات آمریکا بود. علاقه این کارگردان سینما به اظهارنظر درباره موضوعات مختلف پای او را به عرصه سیاست و انتخابات آمریکا نیز باز و او نظرات عجیبی را بیان کرد. او در ابتدای برنامه «هفت» درباره پیروزی دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا گفت: «نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب باید تبریک بگوییم یا تسیلت. اما برای ما از هر نظر جالب است. چون از میان هر دو کاندیدا که در حال اجرای نمایش و بازی برای مردم بودند، ترامپ که سال ها علاقمند به بازیگری بود، پول می‌داد و فیلم می‌ساخت و نقش یک کابوی کله خر، ساده و صادق را برای مردم آمریکا بازی کرد، نهایتا انتخاب شد.»

او در ادامه افزود: «به هر حال بدجنس بودن و دروغگو بودن کلینتون کاملا از تصویر بیرون می‌زد و با وجود همه حمایت‌های رسانه ای نتوانست رای بیاورد. بعضی از هنرمندان آمریکایی وعده داده بودند اگر ترامپ رئیس جمهور شود، این کشور را ترک خواهند کرد و حالا باید دید به این وعده عمل خواهند کرد یا خیر. از طرف دیگر هالیوود با تمام قدرت پشت سر یک کاندیدا قرار گرفت و امروز کل این اعتبار را باخته است.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    70 30
    شما هم از هالیوود درس عبرت بگیر تو هر زمینه ای اظهار فضل نکن. یهو همه اعتبارتو از دست میدی. از ما گفتن بود.
    • بی نام A1 ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
      15 0
      متاسفانه بازم شاهد یه اظهار نظر فرا ترابرد گریز از یک کارگردان تاریخ مصرف گذشته هستیم...دقیقا مث چرخ جلوی پراید که هرگز بالانس نمیشه...
  • کسری A1 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    16 0
    بی نزاکتی و کج فهمی افخمی ارث برده شده از بی اخلاقی های نهادینه شده بزرگتراشه، نه؟
  • بی نام IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    4 2
    برنامه هفت مدتیه پرمحتوا شده
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    15 0
    بی خود به منتخب یک ملت توهین میکنه