آنتونیو باندراس ستاره «زورو» در فیلم جدید پدرو آلمودوار فیلمساز اسپانیایی نقش یک جراح پلاستیک انتقام‌جو را بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر اسپانیایی اولین بار سال 1982 و در 22 سالگی در فیلمی از آلمودوار نقش‌آفرینی کرد.

باندراس و آلمودوار در چند فیلم دیگر از جمله «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» (1988) همکاری کردند و آخرین فیلم مشترک آنها «مرا باز کن! مرا ببند!» بود که 21 سال پیش ساخته شد.

فیلم جدید آنها La piel que habito نام دارد. آلمودوار درباره این فیلم که قبلا «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» نام داشت، گفت: «این فیلمی نزدیک به یک فیلم ترسناک خواهد بود، کاری که واقعا دوست داشتم انجام بدهم، اما تاکنون سراغ آن نرفته بودم. با این حال به هیچ یک از قواعد این ژانر احترام نخواهم گذاشت.»

کارگردان اسپانیایی فیلم جدید خود را بر مبنای رمان سال 1999 «رتیل» نوشته تی‌یری ژونکوئه نویسنده فرانسوی می‌سازد. «رتیل» داستانی تلخ درباره یک جراح پلاستیک است که می‌کوشد از مردی که به دخترش تجاوز کرده، انتقام بگیرد.
  
پنه‌لوپه کروز بازیگر مورد علاقه آلمودوار که در «بازگشت» و «آغوش‌های گسسته» در دو فیلم قبلی او نقش اصلی را به عهده داشت، در فهرست بازیگران پروژه جدید او جایی ندارد.

آلمودوار در این باره گفت: «هر چه بیشتر روی داستان کار کردم کمتر جایی برای او دیدم، اما این اصلا مهم نیست. من او را در خیلی نقش‌‌های دیگر خواهم دید.»

کارگردان 61 ساله که فیلمنامه piel را 9 بار بازنویسی کرده، گفت: «من با اقتباس‌های سینمایی خیلی مشکل دارم، اما از آنجا که آدم کله‌شقی هستم دست از سر این داستان برنمی‌دارم و بالاخره آن را می‌سازم.»

تاریخ آغاز فیلمبرداری هنوز مشخص نشده، اما 10 هفته طول می‌کشد.

باندراس 50 ساله در فیلم «با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا می‌شوی» بازی کرده که اولین بار در دنیا در جشنواره کن امسال نمایش داده می‌شود. «اویتا» و «آدمکش‌ها» از دیگر فیلم‌های اوست.

خبرگزاری فرانسه / 5 مه   

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 60070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =