ایسنا نوشت: رئیس مجلس در مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهید محسن خزائی گفت: تروریست‌ها بدانند تک تک ایرانیان با قلبشان راه مجاهدت را می‌پیمایند.

علی لاریجانی که در مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهید محسن خزایی در مسجد بلال صداوسیما حضور پیدا کرد، در بخش هایی از سخنانش گفت: عزیزانی که در رادیو  و تلویزیون هستند به خودشان افتخار کنند، این افتخار برای همه ملت ایران است که شهدا و راه مجاهدت را فراموش نکردند و همچنان فضای دفاع مقدس در بین ملت ماست.

وی افزود: این برای همه کشورهایی که با ایران مراواداتی دارند یک پیام روشن دارد، اینکه ما در راهمان راسخ هستیم و در دوستی نیز راسخیم ولی اهل خدعه و نیرنگ نیستیم و اگر امری برایمان مهم باشد تا پای جان می ایستیم؛ ما اهل معامله نیستیم، این پیام برای روابط دراز مدت یک انقلاب بسیار اهمیت دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای بزرگ پشت سر حمایت از جریان تروریستی در منطقه هستند گفت: اگر در گذشته برخی مسئولان جمهوری اسلامی این موضوع را می گفتند، آن را حدس و گمان تعبیر می کردند. اما امروز اطلاعات دقیقی به دست آمده که آمریکا و رژیم صهیونیستی در تاسیس و حمایت از جریان تروریستی منطقه کمک می کند و برخی از حکومت های کشورهای منطقه به این آفت دچار شده‌اند.

لاریجانی ادامه داد: تحلیل آنها این است که این آشفتگی بهترین شرایط را برای رژیم صهیونیستی فراهم می کند. لذا اگر ملت ایران در سرکوب این جریان تروریستی پیشرو است از روی خودآگاهی است و این تاریخ ماندگار می شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهید محسن خزایی گفت: همه ما برای از دست دادن این عزیز مجاهد ناراحتیم اما تروریست ها این را بدانند که این راه تک تک ایرانیان است و آن را با قلبشان می‌پیمایند و این آغاز یک سلسه از مجاهدت هاست که به آن افتخار می‌کنیم.

لاریجانی خطاب به خانواده شهید خزایی گفت: شما باید سرتان را بالا بگیرید و افتخار کنید چون نعمت خانواده شهید شدن نصیب هر کسی نمی‌شود. افراد باید آمادگی روحی داشته باشند تا این سعادت را کسب کنند. خانواده شهید از برگزیدگان هستند، افتخار کنید که خداوند این مدال شهادت را به سینه آقا محسن عزیز نصب کرد.

وی در پایان گفت: انشاالله خداوند راه طوفانی که ملت عزیز ایران با مجاهدت و پایداری طی کرده را به نتیجه نیکویی برای همه مسلمانان برسانند و این عزیز ما را به اولیای خود، امام حسین (ع) و یارانش مشهور کند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =