۹۷۰هزار جلد کتاب در مدارس استان زنجان موجود می باشد

مراسم نمادین استانی هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروزدر آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک زنجان با حضور مدیران کل کتابخانه های عمومی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین ،مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی گفت:فرهنگ مطالعه از خانواده ها آغاز می شودودرمدرسه تکوین یافته و در جامعه خودرانشان می دهد.

وی در این زمینه تاکید کرد:بخشی ازدرآمدخانوارها باید برای خرید کتاب هزینه گرددو احساس نیاز به وجود کتاب باید تقویت شود.

تمجیدی  یادآورشد:اگر می خواهیم از پوچ گرایی رها شویم و سطح تحصیلاتمان بالا برود چاره ای جز این نداریم که باید اهل مطالعه شویم.

این مقام مسئول اظهار داشت:هفته کتاب فرصت بسیار مناسبی است تا همه عضو کتاب خانه های استان شده و از نمایشگاه های کتاب دایر شده توسط اداره ارشاد اسلامی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نمایشگاه های دایرشده استفاده بهینه به عمل آورند.

تمجیدی با اشاره به اینکه اعتیاد به کتاب اعتیاد بسیار خوبی می باشد افزود:اگر زمان انسان با مطالعه پرشود ثانیه ای ازعمر بشریت تلف نخواهد شد.

وی درپایان از فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا به صورت نقادانه و پرسش گرانه مطالعه نمایند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم و در یک اقدام تحسین برانگیز دانش آموز نیلوفرعلیشاهی مدال نقره المپیاد علمی- ادبی خود را به مدیر آموزشگاه فرزانگان کبری نسیمی اهداکرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =