بازگشت آرژانتین به صف مدعیان صعود در شب طوفان مسی

آرژانتین و کاپیتانش پس از گذراندن هفته‌ای بحرانی به ساحل آرامش رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بامداد چهارشنبه و در حساس ترین بازی دور دوازدهم مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی تیم های ملی آرژانتین و کلمبیا به مصاف هم رفتند.تا قبل از این بازی جایگاه دو تیم در جدول بسیار متزلزل و بد بود به گونه ای که کلمبیا با 18 امتیاز پنجم بود و آرژانتین با دو امتیاز کمتر در جایگاه ششم جدول 10 تیمی این رقابت ها قرار داشت. باخت  سنگین هفته گذشته مقابل رقیب سنتی در شبی که مسی هم بسیار ضعیف عمل کرد شرایطی واقعا بحرانی را در اردوی آلبی سلسته به وجود آورده بود. انتقادات از فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده بود و فقط درخشش مقابل کلمبیا می توانست دوباره همه چیز را عادی کند. 

صبح چهارشنبه آرژانتین موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه و عالی با محوریت شماره 10 خود کلمبیا را با نتیجه 3-0 شکست دهد. لیونل مسی  علاوه بر سوپرگلی که در بازی به ثمر رساند دو پاس گل هم به پراتو و دی ماریا داد تا یک تنه آرژانتین را به پیروزی برساند.

با توجه به برد برزیل مقابل پرو این تیم تقریبا راه خود را برای صعود به جام جهانی هموار کرد اما آرژانتین که وضعیت بدی در گروه داشت تازه توانسته خود را به رده پنجم جدول برساند. البته با توجه به شش مسابقه ای که در پیش دارد و البته میزان بالای آمادگی مسی احتمالا می تواند با پیروزی های آتی بلیت خود را برای سفر به روسیه رزرو کند. از منطقه آمریکای جنوبی 4 تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و تیم پنجم راهی پلی آف می شود.

 

254 41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =