در پی استقبال خوب مردم شهرستان کرج از دکتر روحانی ، رئیس جمهور محترم و هیئت دولت در سفر به شهرستان کرج، "علی قنبر زمانی" ، سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، با صدور پیامی از این حضور گرم مردمی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي فرمانداري کرج، متن پیام " علی قنبر زمانی" بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
مردم، انقلابی، شهید پرور و فرهیخته شهرستان کرج، دیروز با حضوري کم نظیر ، حماسي و تاريخي از سفر رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و كاروان تدبير و اميد به ایران کوچک استقبال کردند كه بي شك این میزبانی غرورآفرين، جلوه بارزی از وفاداری مردمان عزتمند این ديار به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید مي باشد.
حضور باشکوه مردم شریف دیار 16 هزار شهید و ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در مراسم استقبال از رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، قطعاً نمادی وصف ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشته و افق تازه ای را در مسیر رشد و اعتلاي این استان گشود.
بسیار خوشحالیم که دولت تدبیر و امید با اختصاص 995 میلیارد تومان در این سفر زمینه‌های تحرک جدی در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی ، عمرانی و اقتصادی را فراهم نمود.
اينجانب از حضور پرشور اقشار مختلف مردم بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون معزز، احزاب مختلف سیاسی و سازمان های مردم نهاد، دانشگاهیان فرهیخته، کسبه و اصناف،ورزشکاران و هنرمندان، اصحاب قلم، كارگران، معلمان و همچنین از دست‌اندرکاران و همراهان این حماسه پرشکوه، از جمله نیروهای خدوم فرمانداری کرج، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان کرج،، بخشداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران، دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تمامی کسانی که در خلق این حماسه بزرگ افتخار آفريدند، صمیمانه تقدیر و تشکر مي كنم.
امید است به یاری خداوند متعال دستاوردها و مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در دولت تدبیر و امید، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت شهرستان کرج را فراهم کند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 602428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =