برگزاری گردهمایی ۱۲هزار نفری بسیج در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری برگزاری گردهمایی ۱۲۰۰۰ نفری بسیج در ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،سرهنگ علی حجازی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران بمناسبت هفته بسیج گفت: در سالیان اخیر توطئه دشمنان کاسته نشده و آنان با توطئه های جدیدتر و بیشتر سعی در تفرقه افکنی در جامعه ما دارند لذا مردم و مسئولین باید با شناخت دقیق و همکاری هم با تحرکات دشمن مقابله کنند.

وی افزود: همگامی مردم و مسئولین و افزایش فعالیت های مردمی در قالب تشکیل گروه هایی چون بسیج قطعا می تواند در مأیوس شدن دشمن تاثیرگذار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به عملکرد بسیج در ۸ ماهه امسال اشاره و تصریح کرد: امسال تاکنون ۵۷۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۷۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم با پرداخت ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ارومیه صاحب شغل شده‌اند ضمن اینکه در همین حال ۴۳۰ نفر نیز در حوزه مشاغل خانگی آموزش دیده‌اند.

حجازی فر گفت: برای محرومیت زدایی در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی توسط سپاه ارومیه، بیش از ۳۰۰۰ نفر به اردوهای یکروزه، سه روزه، ۷ و ۱۰ روزه اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین تا پایان سال و با هدف گسترش اثرگذاری بسیج در جامعه، ۶۳ پایگاه جدید و ۱۱ حوزه شهری و روستایی راه اندازی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به همکاری با سایر نهادها اشاره و تصریح کرد: امسال در بخش فرهنگی ورزشی، ۴ سالن ورزشی جدید به بهره برداری خواهد رسید و با همکاری شهرداری ارومیه مسابقات تیراندازی و پینت‌بال و همچنین طرح پیاده روی محلات برگزار خواهد شد.

وی افزود: تلاش داریم پایگاه های استعدادیابی تیراندازی را همانند آنچه برای رشته والیبال راه اندازی و توانسته ایم ۵ ملی پوش در رده های مختلف ملی داشته باشیم راه اندازی کنیم.

حجازی فر در پایان گفت: گردهمایی بزرگ ۱۲۰۰۰ نفری بسیج در ۵ آذر در ارومیه برگزار خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =