مهر نوشت: دبیر ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰ هزار زائر به درمانگاه صحرایی شلمچه جهت پیگیری درمان خود مراجعه کنند.

نورالله طاهری با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: در سه روز گذشته به صورت دقیق از ۱۰ هزار ۳۳۸ زائر مراجعه ‌کننده به بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه شلمچه، ۵۱ نفر برای برای ادامه مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

به گفته وی؛ از تعداد یاد شده، دو هزار ۶۵۶ نفر پس از بستری موقت به پیاده‌روی خود ادامه دادند.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه در طی سه روز گذشته قریب به ۶۰۰ زائر نیز از خدمات کارشناسان مامایی در مرز شلمچه بهره‌ مند شداند، عنوان کرد: توزیع رایگان دارو، مشاوره مامایی، معاینه توسط پزشک، بستری موقت و خدمات پرستاری به زائران کربلا در بیمارستان صحرایی این منطقه تا چند روز آینده در این منطقه مرزی ادامه دارد.

طاهری تصریح کرد: بازدید از مواکب، اماکن استراحت، سرویس‌های بهداشتی و کلرزنی آب در شلمچه توسط کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان همانند روزهای گذشته به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به توزیع بروشورهای آموزشی بهداشتی در میان زائران  از بروز دو حادثه تصادف در طی سه روزه گذشته در محدوده تردد زائران خبر داد.

 

۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =