نایب قهرمانی تیم دراگون‌بوت بانوان منطقه آزاد انزلی در مسابقات کشوری

تیم دراگون بوت بانوان منطقه آزاد انزلی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد موفق شد در بخش های ۲۰۰ و ۵۰۰ متر مقام دوم را کسب و در مجموع با کسب دو مدال نقره جایگاه دوم و نایب قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم حضور داشتند و تیم دراگون بوت بانوان منطقه آزاد انزلی با سرمربیگری وحید حاجی زاده و سرپرستی شهرام روار و ۲۲ ورزشکار شامل ۲۰ نفر به عنوان پارو زن، یک نفر طبال و یک نفر نیز سکان دار دراگون بوت در این مسابقات شرکت کرد.

گفتنی است کادر فنی این تیم با انتخاب جوانان با میانگین سنی ۱۷ تا ۲۲ سال توانست روحیه جوان گرایی و اعتماد به جوانان را در بین پارو زنان این تیم ارتقا دهد و در حال حاضر ۴ نفر از اعضای این تیم عضو تیم ملی بانوان دراگون بوت بوده است.

لازم به ذکر است تیم دراگون بوت آقایان منطقه آزاد انزلی نیز ۲ آذر در مجموعه ورزشی آزادی با حریفان خود به رقابت می پردازند و این تیم در مرداد ماه سال جاری توانست در مسابقات کشوری پدل پول یا قایقرانی در استخر مقام قهرمانی را به دست آورد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =