در دوم آذرماه، پس‌لرزه‌های لغو سخنرانی مطهری در مشهد و پیامدهای عجیب انتخابات آمریکا همچنان پربازدیدتر از دیگر اخبار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار سیاسی امروز  دستور روحانی‌به‌ وزرای‌کشور و‌دادگستری درپاسخ‌ به‌ نامه‌ مطهری به چشم می خورد. بلافاصله پس از آن است که اظهارات رئیس مجلس درباره منع سخنرانی مطهری قرار می گیرد چون لاریجانی امروز گفت: اقدام دادستان مشهد تاسف‌آور است. در پاسخ به این مواضع، یکی از ائمه موقت جمعه تهران اعلام کرد: ما چه کار داریم چه کسی دستور لغو سخنرانی را داده؟ مطهری سخنانش را با آقا تطبیق کند!

در بازارهای اقتصادی هم این خبر پیچید که قیمت‌ها در سردترین روز پاییز داغ شد! در همین حین،  آخرین خبر درباره تأمین مالی خرید ۷۷ فروند «ایرباس» پربازدید شد تا به همراه  قیمت نهایی مسکن مهر پردیس  داغ‌ترین اخبار اقتصادی امروز باشد.

در حوزه فرهنگ و هنر هم خبر تاسف بار درگذشت یکی از مداحان مشهور کشور یعنی سلیم موذن زاده اردبیلی پرمخاطب بود. پس از آن، انتشار لیست فیلم‌های توقیفی با چهره‌های منشوری تعجب مخاطبان را برانگیخت تا با خبر پرداخت شش میلیون دلار برای تصویری از یک مرد مردد پای صندوق رای پربازدیدترین اخبار امروز این حوزه باشد.

در بین مخاطبان اخبار اجتماعی و جماعت جویای کار هم زمزمه پیچید که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها در بهترین شرکت‌های دنیا استخدام می‌شوند. شاید خبر خوشحال کننده امروز تعطیلی مدارس مشهد و چند شهر خراسان رضوی به دلیل بارندگی بود. جلوه های مختلف خشونت زنان علیه مردان، از تحقیر تا کنترل حساب‌های بانکی هم حسابی پربازدید بود و به احساسات بین زن و شوهرها دامن زد.

یک استاد ایرانی که در دانشگاهی آمریکایی تدریس می‌کند در تحلیل ماجرای انتخابات اخیر ایالات متحده گفت: پیروزی ترامپ، شکست مشی اخلاقی اوباما است! دو خبر دیگر درباره پدیده عجیب اتازونی یعنی دانلد ترامپ هم در حوزه اخبار بین الملل پربازدید بود. اینکه مردم بخواهند از  نخستین میهمانی جنجالی ترامپ با رسانه‌ها مطلع شوند به همراه  لغو یک پیمان مهم دیگر توسط ترامپ مثل بمب در این سرویس ترکید.

در بین اخبار آی.تی هم  ۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از مبارزه عملی فیس‌بوک و گوگل با اخبار جعلی تا فروش آنلاین خودرو توسط آمازون پربازدید بود.

مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور ما هم با چهره بازیگر زن سینما، بعد از عمل دوباره زیبایی! آشنا و شاد شدند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =