قدردانی استاندار البرز از کارکنان فرمانداری کرج در میزبانی شایسته از رئیس جمهور

استاندار البرز ، برای دیدار با کارکنان فرمانداری کرج و تقدیر از زحمات آنان به ساختمان فرمانداری کرج رفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، " سید حمید طهائی " استاندار البرز با همراهی "علی اندرزگو" مشاور استاندار و مدیر کل دفتر و روابط عمومی استانداری البرز و " علی قنبر زمانی" سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه کرج ، به ساختمان فرمانداری کرج رفته و ضمن بازدید از محل کار، از زحمات کارکنان خدوم فرمانداری کرج تقدیر و تشکر کرد.
بنا بر این گزارش، استاندار البرز در حاشیه این بازدید، با همکاران خود در فرمانداری کرج گفتگو کرده و از وضعیت کاری، مشکلات و پیشنهادات آنان برای ارتقاء بازده سازمان آگاه شد.
استاندار البرز، در ادامه از عملکرد کارکنان فرمانداری کرج در همکاری برای برگزاری مراسم استقبال از دکتر روحانی، ریاست محترم جمهور و هیات دولت در شهرستان کرج قدردانی کرد و برگزاری شایسته میزبانی از هیات دولت را نتیجه ی احساس تعهد و مسئولیت پذیری و همکاری و هماهنگی تمامی مسئولین و کارکنان ادارات استان البرز و شهرستان کرج به ویژه کارمندان استانداری البرز و فرمانداری کرج دانست.
طهائی، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان را مهمترین وظیفه کارکنان دولت دانسته و برای تکریم شهروندان توصیه های لازم را به آنان نمود.
زمانی، سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج نیز در این دیدار صمیمی، ضمن تقدیر از حضور استاندار البرز در فرمانداری کرج، این بازدید را موجب قوت قلب همکاران خود دانست و گفت: تعامل نزدیک و صمیمی استانداری با فرمانداری های تابعه، به ویژه فرمانداری مرکز استان ، موجب همدلی بیشتر کارکنان و هماهنگی آنان در اجرای وظایف شده است و این امر تنها با مدیریت صحیح و اهمیت دادن به فرهنگ سازمانی حاصل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =