ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت می‌گوید آنها هرگز از بازار موبایل خود را کنار نکشیده‌اند و تلاش دارند تا بهترین موبایل جهان را عرضه کنند.


به گزارش خبرآنلاین، مایکروسافت در دنیای گوشی‌های هوشمند موفق نبوده است و اگر جمله‌ای برخلاف آن را از زبان مدیر اجرایی یعنی نادلا می‌شنویم باید هم تعجب کنیم.

وی پذیرفته است که ورود به دنیای موبایل را دیر شروع کرده‌اند و نتوانسته‌اند در این دنیا پیروز شوند اما همچنین به تلاش‌های خود برای ساخت محصولی منحصربه‌فرد با ویژگی‌های ابدعانه و بی‌نظیر ادامه می‌دهند.

سال گذشته بود که معامله 7.6 میلیارد دلاری خرید نوکیا توسط مایکروسافت به اتمام رسید و حالا پس از سال‌ها تلاش برای ماندن در بازار موبایل، مدیر مایکروسافت از محصولی صحبت می‌کند که منحصربفرد خواهد بود و به همین خاطر ذهن‌ها دوباره به‌سوی گوشی عرضه نشده سرفیس فون رفته است.

داستان ورود سرفیس فون این روزها با جملات نادلا دوباره قوت گرفته است اما آنچه روی آن تأکید می‌شود عرضه موبایلی ویژه برای بیزینس ها است تا کلاس متفاوتی را برای کاربران خاص در نظر بگیرد.

عرضه HP Elite x3 با همکاری اچ پی یکی از این تلاش‌ها است تا به‌سوی سرفیس فون برویم و نادلا تأکید کرده است که روی ابداعات ساختاری برای عرضه گوشی منحصربه‌فرد تمرکز کرده‌اند.

سری لومیا نتوانست استراتژی مدیران مایکروسافت را محقق کند و به همین خاطر این کمپانی دیگر وارد بازار سطح پایین نخواهد شد و در عوض قرار است گوشی گران با قابلیت‌های متفاوت در حد آیفون و گلکسی سامسونگ عرضه کند تا کاربران بیزینس را راضی کند.


5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    36 0
    اینکه ویندوز فون توسعه پیدا کنه و رقبای جهانی از اندروید و آی او اس خارج بشه باعث میشه کیفیت هرسه بالاتر بره. پس امیدوارم به عنوان یک مصرف کننده هر روز شاهد پیروزی و پیشرفت کمپانی های مختلف باشم تا محصول بهتری را استفاده کنم