توقیف کالای قاچاق هنگام عرضه در بازار

پلیس نوشت : رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک میلیارد و 670 میلیون ریال لوازم آرایشی و مواد خوراکی خارجی قاچاق حین عرضه در بازار در سطح استان، خبر داد.

سرهنگ"پيام كاوياني"  گفت: در پي كسب خبري مبني بر دپوي مقادير زيادي لوازم آرايشي قاچاق در يك انبار كالا در قطب صنعتي "بروجن" جهت عرضه در بازار بررسي موضوع در دستور كار ماموران دايره مبارزه با كالاي قاچاق پليس آگاهي شهرستان "بروجن" قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران پس از بررسي دقيق و اطمينان از صحت و سقم گزارش با اخذ مجوز قضائي انبار مورد نظر را مورد بازرسي قرار دادند.

 

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: در بازرسي از اين مكان يك هزار و 420 قلم لوازم آرايشي شامل رنگ مو، كرم پوست، ناخن مصنوعي و غيره به ارزش يك ميليارد ريال كشف و در اين رابطه يك نفر دستگير شد.

 

سرهنگ كاوياني ادامه داد: در عمليات ديگري توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از يك باب انبار مواد غذايي در "شهركرد" هشت هزار و 530 قلم مواد خوراكي خارجي قاچاق شامل كمپوت، دلستر، روغن زيتون، قهوه، نسكافه، چاي و غيره به ارزش 670 ميليون ريال حين حمل جهت عرضه در بازار كشف و يك نفر دستگير شد.


وي در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي از عموم مردم خواست: فعاليت هاي مشكوك در زمينه خريد و فروش، نگهداري و حمل كالاي قاچاق را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهن

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =