استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان پذیرایی از یک میلیون و ۲۰ هزار زائر حسینی در مراسم اربعین را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سليماني دشتكي در جمع تعدادي از مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: مردم اين استان در طول ۲۰ روز و هر روز ۵۱ هزار نفر از زائران اربعين حسيني را پذيرايي مي كردند.

 

وي افزود: اين در حاليست كه سهميه چهارمحال و بختياري در پذيرايي از زائران اربعين حسيني روزانه ۱۵ هزار نفر و در مجموع ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

 

سليماني دشتكي تصريح كرد: پذيرايي زائران مراسم اربعين حسيني سهميه چهارمحال و بختياري را افزون بر ۳۶۰ نفر از خادمان اين استان انجام دادند.

 

وي بيان داشت: خادمان چهارمحال و بختياري در موكب ۲۸۵ نجف هر وعده هفت هزار و روزانه ۲۱ هزار غذا و در موكب كربلا هر وعده ۱۰ هزار و روزانه ۳۰ هزار غذا توزيع مي كردند.

 

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: اين استان هر شب مسئوليت اسكان ۱۰ هزار زائر اربعين حسيني را انجام مي داد.

 

وي با اشاره به انسجام زائران حسيني عنوان داشت: اين پياده روي و اجتماع بزرگ پيام هاي بسيار زيادي براي مستكبران جهان به دنبال داشت.

 

سليماني دشتكي اظهار كرد: همين اجتماع پرشور بار ديگر به استكبار جهاني ثابت كرد كه مسلمانان و آزاديخواهان جهان هيچگاه زير بار ظلم و ستم نمي روند و همواره با ستمگران مقابله خواهند كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =