۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹

کاش کسی به جناب شهردار یادآور شود رسیدگی به آلام و دردهای شهر کارویژه جایگاهی است که ایشان بر آن تکیه زده است، نه سیاست خارجی دولت و یا سیاست داخلی آمریکا.

این روزها تهران با سرما و برفی کم سابقه رو به روست، کافیست برای دقایقی از خانه بیرون رفته تا انواع و اقسام تصاویر عجیب، باورنکردنی که خود طنزی تلخ هستند را در خیابان ها مشاهده کنید. اتومبیل ها همچون ماشین های اسباب بازی سر می خوردند و با یکدیگر تصادف می کنند، برای رسیدن به مسیری که همیشه کمتر از نیم ساعت زمان لازم داشتید، باید بیش از ۳ ساعت در ترافیک فلج کننده این شهر به سر ببرید. در این اوضاع و احوال نابسامان اما آقای شهردار دقیقا کجاست و چه می کند؟ آیا شهردار دائمی شده شهر ما، همچنان در پی شرط گزاری برای اصولگرایان برای حضور سه باره در انتخابات ریاست جمهوری است؟ یا تصور می کند با راه اندازی نمایشگاه و توزیع غذای نذری در مرز مهران، می تواند دولت را در موضوع تردد زائران کربلا در ایام اربعین ناکام نشان دهد. 

جناب قالیباف عزیز، البته که شما با حضور بیش از یک دهه ای خود در شهرداری، تمام رکوردهای مربوط به آن را شکسته و مردِ دائمی این جایگاه شده اید. ما همانطور که به این یکی عادت کردیم به حضور همیشگی شما در انتخابات ریاست جمهوری هم آشنا هستیم و حتما تعجب نخواهیم کرد اگر حضرتعالی را سه‌باره در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در قالب نامزد همیشه در صحنه که مدیریت جهادی در سر می پروراند و سودای خدمت به خلق دارد، نظاره گر باشیم. 

از این باب حتما به شما حق می دهیم که تدبیری بیندیشید که اینبار همچون دفعات قبل نشود و دست کم برای یک بار هم که شده، در معرض آرای عمومی مستقیم مردم، در یک کارزار انتخاباتی پیروز از میدان خارج شوید، اما اگر تمام این مشغله ها زمانی را برای اندیشیدن به معضلات تهران باقی گذاشت و رقابت های سیاسی و انتخاباتی و حمله به دست آوردهای دولت و برجام و امثالهم به پایان رسید، فکری هم به حال تهرانِ مظلوم بکنید که با مدیریت شما به روزگار ناخوشایندی افتاده است.  اگر صرف نظر کنیم از موضوع آلودگی که حضرتعالی دائما مسئولیت آن را بر گردن دولت می اندازید، اگر فراموش کنیم موضوع ترافیک بی پایان و کلافه کننده تهران که شما مقصر آن را خودروسازان می دانید و اگر به شما حق دهیم که در موضوع تراکم فروشی های شگفت انگیز و برج سازی ها و پاساژ سازی های نابسامان این شهر تقصیری گردن شما و مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی نیست، احتمالا این یکی را از ما می پذیرید که مسئول برطرف کردن بحران برف و یخبندان در خیابان های تهران شما هستید، البته اگر این یکی را هم گردن نزولات آسمانی نیندازید یا توطئه آمریکا و حقوق بشر آمریکایی را پشت پرده این اتفاق ندانید.

کاش کسی به جناب شهردار یادآور شود رسیدگی به آلام و دردهای شهر کارویژه جایگاهی است که ایشان بر آن تکیه زده است، نه سیاست خارجی دولت و یا سیاست داخلی آمریکا. 

در توییتر: @jafariysaeid


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    1 0
    حقیقتن حرف دل خیلی از مردم را زدید جناب جعفری ...خیلی وقت هست که تهران به هرج ومرج مزمن دچار شده ما مردم هم عادت کردیم به این وضع...
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 1
    یک نوشته سیاسی و بی ارزش
  • علیرضا A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    1 0
    احسنت به شما
  • نگران IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    1 0
    از این شهردار چه توقعاتی دارید رسیییییدگی به شهر خخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    ﺩاﺭﻥ ﻛﺎﺭﺑﺮﻱ ﺳﻨﺪ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﭼﻨﺪ ﻫﺰاﺭ ﻣﺘﺮﻱ و ﻛﻪ ﺻﺪاﺵ ﺩﺭاﻣﺪﻭ ﻋﻮﺽ ﻣﻳﻜﻨﻦ,,,
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    تهران خیلی هم سرد نیست. شما سوسول شدین. بیاین همدان تا بگم دمای زیر 18 درجه سردتره یا دمای زیر 5 درجه تهران.
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 1
    مثل اینکه خبرآنلاین شده مختص تهرونی ها هرچی مشکل واسه تهرونه اینجا بزرگنمایی و تیتر میکنید ولی دریغ از یک تیتر یا خبر از سایر شهرستانها خواهشا دست از این تبعیض بردارید و مشکلات سایر شهر های کشور که درگیر گردوغبار ، یخبدان ، برف و بوران و سیل و ... غیره هستند بپردازید. ایران فقط تهران نیست و خبرآنلاین هم مختص تهرونی ها نیست