معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اشاره به برگزاری سومین همایش استانی هفته پژوهش، گفت: برنامه ریزی برای حضور سرمایه گذاران بخش های تولیدی و علمی در همایش انجام شده است و دستگاه‌های تاثیرگذار باید مشارکت مطلوبی برای برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از گزارش روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار امشب در جلسه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز که در سالن جلسات مرکز اموزش امام خمینی برگزار شد، به حضور پررنگ سرمایه‌گذاران در نمایشگاه این همایش اشاره کرد و بیان داشت: با تعدادی سرمایه‌گذار هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در نمایشگاه حضور داشته باشند تا راهنمایی‌های لازم برای حضور در بازارهای هدف به فناوران ارائه شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی درخواست برای حضور در بخش نمایشگاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: سعی شده است تا به بهترین شرکت‌ها و واحدهای فناور که به مرحله ارایه محصول رسیده‌اند غرفه اختصاص داده شود.

وی گفت : فضای استان البرر در هفته پژوهش و فناوری باید متناسب با اهداف و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه باشد.

وی مهم‌ترین پشتوانه برای جهش علمی را توجه به پژوهش دانست و گفت: برای توسعه هرچه بیشتر استان باید به پژوهش توجه ویژه ای شود تا شاهد پیشرفت و رشد استان در عرصه‌های مختلف علمی باشیم.

کامکار به برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری در آذرماه سال جاری در پارک چمران اشاره و خاطرنشان کرد: بیشتر مخاطبان این نمایشگاه اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان و فناوران و نخبگان و سرمایه گذاران هستند .

معاون استاندار تصریح کرد: نمایشگاه پژوهش و فناوری از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ اذرماه سال جاری به دبیری مرکز اموزش امام خمینی در پارک چمران برگزار می شود‌ که گامی بلند در جهت پیشرفت علمی استان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =