نگاه خاص امپراتور مغرور قرن ۲۱ به فناوری را بخوانید

«معتقدم مدل‌های جدید تجارت مانند «اوبر» و«علی‌بابا» هرچند راه‌های جدیدی برای ساماندهی و تأثیرگذاری بر اقتصاد محسوب می‌شوند اما آنها برای کسب‌وکارهای سنتی روسیه تهدید محسوب می‌شوند»

به گزارش خبرآنلاین، پوتین در ملاقات با کمیته علم و آموزش ریاست جمهوری و در پاسخ به سؤال روزنامه Vedomosti ضمن بیان این مطلب تأکید کرد من نمی‌خواهم چهره‌ای اهریمنی از این کمپانی‌های فناورانه به تصویر بکشم اما اقتصاد سنتی روسیه را تهدید می‌کنند.

به گفته امپراتور مغرور قرن 21 روسیه، آنها نباید از راهکارهای مخربانه علیه کسب‌وکارهای روسی استفاده کنند و به همین خاطر فقط باید به مدرن کردن کسب‌وکارها و ساماندهی آنها فکر کرد.

دمیتری پسکوف مشاور رسانه‌ای و سخنگوی پوتین نیز هم سو با رئیس خود گفت اوبر و امثالهم نوآوری‌های مخربی هستند که نسبت ارزش بازار سرمایه را تغییر داده‌اند و تکنولوژی‌ها و کمپانی‌های ملی ما مانند «روس نفت» را به‌صورت جدی تهدید کرده‌اند تا جایی که درآمد کمپانی‌های روس کمتر شده است.

گفتنی است کسب‌وکار 60 میلیارد دلاری اوبر به‌عنوان بزرگترین تاکسی‌سرویس آنلاین جهان در 60 کشور توسعه‌یافته و به‌عنوان بزرگترین کمپانی خصوصی  سیلیکون ولی با بسیاری از سندیکاهای تاکسی‌رانی در جهان درافتاده است. در سایت علی بابا نیز روزانه 1 میلیارد دلار معامله می‌شود.



 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    ایشان بجای مخالفت با پیشرفت تکنولوژی بیایند تکنولوژی بالاتری اختراع کنند تا عقب نمانند دنیا در حال دهکده جهانی شدن است و باید همه دنیا از پیشرفتهای علم وصنعت بطور مسالمت آمیز و صلح جویانه بهره مند شوند چرا باید اقتصاد در انحصار یک کشور باشد و بقیه مردم جهان محروم باشند خود شما که قبلا کمونیست بودید و عقاید مردمی بیشتری داشتید مردم را محروم نکنید.موفق باشید خدا نگهدار همه صالحان دنیا