دو جمله کوتاه درباره علیرضا جهانبخش نشان از این دارد که او برای ماندن در هلند دو دل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش بعد از چند هفته نه چندان موفق، در بازی شب گذشته تیمش خوش درخشید و در پیروزی 5 گله تیمش، توانست یکی از زیباترین گل های ممکن را بزند. او بعد از گل خودش را به سرمربی‌شان رساند و در بغلش انداخت. بعد از بازی هم مهمترین بخش حرف های سرمربی درباره این بازیکن بود. 

سرمربی آلکمار با هیجان نوید از بازگشت علیرضا به اوج داد و گفت: «امشب بیشتر از برد تیمم برای بازگشت باشکوه علیرضا خوشحالم. او چند هفته ای بود که برای یک مشکل شخصی، آن علیرضای عالی همیشگی نبود. ما با هم حرف زدیم و مدتی را بیشتر استراحت کرد، امشب وقتی توپ را مثل موشک به تور دروازه حریف چسباند، فهمیدم همان علیرضا همیشگی ما برگشته.»

علیرضا که از بازی تیم ملی در مقابل سوریه، آن ستاره همیشگی نبود، در ادامه در هلند هم روزهای خوشی را نگذرانده بود. سردار آزمون یکی از صمیمی ترین دوستان جهانبخش که از اردوهای تیم ملی نوجوانان تا به حال تقریبا همه جا در کنار هم بوده اند و با هم در فوتبال مان ستاره شده اند، بعد از بازی مهم و گلزنی تیمش برابر بایرن مونیخ، پستش درباره جهانبخش بود و خیلی یکباره به او گفته بود که به لیگ روسیه بیا، اینجا پیشرفت می کنی. بلافاصله بعد از آن حرف و زمانی که خیلی ها حساس شدند که معنای این پست چه بوده، آزمون گفت یک شوخی ساده بوده است.

حالا اما کنار هم گذاشتن آن حرف و حرف های سرمربی آلکمار نشان می دهد جهانبخش از ماندن در هلند خسته شده. او که دو سالی است جوان اول این لیگ بوده، دیگر آنچنان در فهرست استعدادهای درخشان لیگ های بزرگ نیست و شاید به همین دلیل است که برای پیشرفت به گزینه های دیگر و لیگ های مهمتر فکر می کند. این بازیکن 22 ساله هنوز در مسیر پیشرفت، راهی طولانی دارد و می تواند با این تسلط به دو زبان خارجی و این کیفیت بازی به جاهای بزرگتری در فوتبال دنیا برسد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =