دلیل ملاقات جهانبخش با پروفسور سمیعی

میزان نوشت: تنها ساعاتی پس از آن که علیرضا جهانبخش برای آلکمار گلزنی کرد و شادی گل انجام نداد و اعلام شد این حرکت برای همدردی با قربانبان فاجعه تروریستی حله و سانحه قطار در حوالی سمنان بوده، ابتدا شایعه شد جهانبخش به دلیل دلخوری از نیمکت نشینی شادی نکرده اما سرمربی آلکمار در گفت و گو با رسانه‌های هلند این شایعه را تکذیب کرد.

سرمربی آلکمار در گفت و گو با رسانه‌های هلند این شایعه را تکذیب کرد و گفت: «علیرضا این روزها مشکل شخصی دارد و در زندگی خصوصی‌اش مشکلی پیش آمده و با هم حرف زدیم و به این تصمیم رسیدیم که او در این بازی استراحت کند و دقایق کمتری به میدان برود. برای او خوشحالم که گل زد و حالش بهتر شد».
از همین لحظه برخی رسانه‌ها به تکاپو افتادند از مشکل علیرضا سر در بیاورند و در این میان شایعه شد علیرضا درگیر یک ماجرای عشقی شده است اما آنهایی که جهانبخش را می‌شناسند و از تفکر حرفه‌ای او خبر دارند، این شایعه را باور نکردند تا این که علیرضا دقایقی پیش در فضای مجازی عکس خودش با پروفسور سمیعی پزشک حاذق ایرانی مقیم آلمان را به اشتراک گذاشت و ناخواسته از مشکل شخصی خود که این روزها اعصاب او را به هم ریخته و باعث شده حتی هنگام تمرین و بازی هم گریه کند، پرده برداشت.
یکی از عزیزان علیرضا جهانبخش به بیماری سختی مبتلا شده و علیرضا به هین دلیل ناراحت و غمگین است. جهانبخش برای نجات این شخص که از عزیزان اوست، به دیدار پروفسور سمیعی رفته و انگار این پزشک حاذق ایرانی با حرف هایش او را امیدوار کرده است.
یادآور می شود که جهانبخش با هماهنگی فن دن بروم، سرمربی آلکمار، سفری به آلمان داشت و قرار است به زودی آن عضو خانواده علیرضا که نیاز به درمان فوری دارد، به آلمان اعزام شود. البته قرار نیست این خبر به صورت رسمی منتشر شود و علیرضا تلاش می کند موضوع را از رسانه ها مخفی نگه دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    10 0
    لطفا این تبلیغات زیرنویس که جدیدا به نسخه موبایل اضافه شده حدف کنید، از وقتی این تبلیغ اضافه شده کار کردن با سایت خیلی رو اعصابه.
  • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    4 12
    آقا این متن‌های بچگانه رو کی‌مینویسه؟نویسنده فوق‌العاده ناشیه و قلمش هم خیلی مبتدیه. اخراجش کنید.
  • بی نام A1 ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    4 0
    خیلی مخفیِ فقط 100 میلیونی فهمیدن, حد اقل سر از کارش درامد همه برای بیمارش دعا کنند
  • بی نام CA ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    8 0
    دستتون درد نکنه که به مخفی بودن این موضوع کمک کردید ما هم به کسی نمیگیم
  • بی نام A1 ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    7 0
    آرزوی سلامتی داریم برای خانواده شون
  • بی نام A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    12 0
    طرف مایل نیست رسانه ای بشه، چرا توی زندگی مردم سرک میکشیم؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    10 0
    چقدر هم این خبر از رسانه ها مخفی ماند