مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از مناسب سازی معابر این منطقه برای سهولت در تردد جانبازان و معلولان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مرتضی شاه محمدی گفت: مناسب سازی معابر منطقه و تامین دیگر امکانات رفاهی برای این قشر از شهروندان با تشکیل کارگروهی ویژه و تخصصی در دستور کار قرار گرفته است که پس از شناسایی دقیق مشکلات در منطقه برای رفع آنها در آینده نزدیک اقدامات لازم انجام می شود.

شاه محمدی در این خصوص بیان کرد: از برنامه های مهم مدیریت شهری در سال های اخیر ایجاد محیطی امن برای تردد آسان و ایمن جانبازان و معلولان در شهر و فراهم ساختن زیر ساخت ها و بسترهای مناسب می باشد.

وی رفع یا اصلاح موانع فیزیکی معابر، تعمیر و نصب پل همسطح، احداث رمپ ایستگاه های اتوبوس، تعمیر و نصب تابلو ویژه معلولین را از اهم اقداماتی دانست تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

به گفته وی ساخت سرویس بهداشتی، رمپ ویژه معلولین در بوستان ها، اصلاح شیب های نامناسب معابر، همسطح سازی پیاده رو و.... از دیگر اقداماتی است که برای تسهیل در رفت و آمد جانبازان و معلولان پس از بررسی های کارشناسی در محدوده بلوار 45 متری گلشهر در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: مناسب سازی معابر یک وظیفه عمومی است و فقط بر عهده شهرداري و يا يك سازمان نیست بلکه باید تمامي اقشار جامعه و سازمانها اهتمام ويژه اي براي تحقق اين مهم داشته باشند و همكاريهاي لازم را ارائه دهند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =