مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم ذوب‌آهن شرایط خود را حفظ کند و در بازی‌های آینده نیز پیروزی را از آن خود کند.

سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این مسابقه با بیان اینکه بازی سختی پیش‌رو داشتیم، اظهار داشت: تیم ما در این بازی با شناخت از پیکان وارد زمین شد و توانست با گلزنی و کنترل مسابقه، پیروزی را ازآن خود کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن در این بازی تا آخرین لحظه نظم تیمی خود را حفظ کردند، ادامه داد: خوشحال هستیم که بازی مطابق میل ما پیش رفته و توانستیم پیروزی خود را تثبیت کرده و در نهایت گل‌های دوم و سوم را ازآن خود کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه باید از تماشاگرانی که در این بازی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند، تقدیر کرد، تصریح کرد: بازیکنان ما نیز امروز در شرایط سخت، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و زمینه پیروزی تیم را فراهم کردند.

وی افزود: ذوب‌آهن بازی به بازی پیش می‌رود و شرایط این تیم بسیار خوب است اما امیدوار هستم که روند صعودی خود را حفظ کرده و شرایط تیم تداوم داشته باشد.

حسینی با اشاره به پیشرفت بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان به رشد خوبی رسیده‌اند و بدون شک با تداوم تمرکز بازیکنان، می‌توانیم در بازی‌های خود به پیروزی برسیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =