خشم کیهان کلهر از عوامل تئاتر «می سی سی پی نشسته می‌میرد»

مهر نوشت: دومین شب از کنسرت مشترک کیهان کلهر و اِردال ارزنجان با عنوان «تا بیکران» در حالی برگزار شد که تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای برنامه، واکنش کیهان کلهر را برانگیخت.

دومین شب از برگزاری کنسرت مشترک کیهان کلهر نوازنده بین‌المللی کمانچه و اردال ارزنجان نوازنده ترکیه‌ای ساز باقلاما در حالی یکشنبه شب ۱۴ آذرماه میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان موسیقی بود، که تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای برنامه و تحویل سالن از سوی گروه اجرایی نمایش «می سی سی پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده موجب ناراحتی گروه اجرایی کنسرت و کیهان کلهر شد.

کلهر قبل از شروع برنامه در حالیکه ناراحتی ناشی از تاخیر برنامه در چهره او مشهود بود، خطاب به تماشاگران گفت: «من از شما خیلی عذرخواهی می‌کنم که برنامه دیر شروع شد. البته ما بابت این تاخیر هیچ نقشی نداشتیم چرا که سالن اجرا به ما دیر تحویل داده شد. به هر حال امیدوارم در این مدتی که باعث تاخیر در آغاز برنامه شد، به شما توهینی نشده باشد.»

او لحظاتی قبل از آغاز برنامه خود با اردال ارزنجان، توضیح داد: «سازی که امشب در دست من می‌بینید، سازی ۲۵ ساله است که در این مدت در همه اجراها و ضبط‌هایی که داشتیم همسفر من بوده و می‌توانم بگویم در تمامی کنسرت‌ها از آن استفاده کرده‌ام. این ساز به دست هنرمند پرویز امیرعطایی ساخته شده که امشب در اینجاست و من به او خوش آمد می‌گویم.»

کیهان کلهر و اردال ارزنجان در این کنسرت که به نوعی جدیدترین رپرتوار کلهر با استفاده از نوازندگان بین‌المللی در ایران بعد از مجموعه کنسرت‌های «پردگیان باغ سکوت» بود ، این بار همچون تجربه‌های چند سال گذشته خود با اردال ارزنجان باز هم تجربه‌ای متفاوت از اجراهای بین فرهنگی برخواسته از تعاملات هنرمندان را به رخ مخاطبان سرتا پا شنونده تالار وحدت عرضه کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    8 0
    نباید با همچین استاد بزرگ و بین المللی اینطور برخورد بشه باید شان ایشون و همه هنرمندان حفظ بشه حیف که ارزش واقعی این هنرمندان هیچ وقت دونسته نمیشه البته در ایران