۱۶۰کیلومتر از ۲۶۴کیلومتر مسیر پروژه راه آهن کرمانشاه تاکنون ریل گذاری شده است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در کرمانشاه گفت:حداکثردر پایان سال جاری تا بهار پروژه را ه آهن افتتاح شود.

حدیث جمشیدی : محمدباقر نوبخت با بیان اینکه ما با تزریقات مالی به سرعت کاستی ها را برطرف کرده ایم افزود: با رفع کاستی ها بتوانیم رضایت مردم کرمانشاه را جلب کنیم.

نوبخت گفت: ۱۶۰کیلومتر از ۲۶۴کیلومتر ازمسیر پروژه تاکنون ریل گذاری شده است .وپیش بینی بعدی از ملایر به سمت کرمانشاه است که از سمت فیروزان ریل گذاری شده است.

وی افزود: تا پایان دهه فجر باسرعت ریل گذاری مسیر فیروزان به کرمانشاه افتتاح شودو پیشرفت پروژه تسهیل شود .

وی با بیان اینکه زیر سازی پروژه راه آهن انجام شده است .افزود: شاهد سرعت بخشیدن آمدن قطار به کرمانشاه باشیم .

نوبخت افزود: ریل گذاری و تسریع روند پروژه از دو مسیر در حال انجام است که۶۰درصد زیر سازی و ریل گذاری از فیروزان انجام شود.

وی گفت: در سفر روحانی به کرمانشاه پروژه راه آهن کرمانشاه به عنوان پنج طرح موردساخت در کرمانشاه مورد تاکید بود.

نوبخت افزود:در جلسه استاندار با وزیر کشور برای راه آهن ۱۴۹میلیاردتومان تامین اعتبارشد.که در پایان دولت تدبیر وامید پروژه به بهره برداری برسد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۴۰میلیارد تومان مصوبه بیشتر برای تسریع در پروه سرمایه گذاری شده است .افزود:امیدواریم هرچه سریع تر این مصوبه عملی شود .

محمدباقر نوبخت گفت: در محضر مردم کرمانشاه ما برنامه ریزی می کنیم .که با همکاری د دستگاههای اجرایی و راه وشهرسازی در وهله اول بخش فیروزان که اساس ماست تا پایان فروردین به بهره بردای برسد.

نوبخت با بیان اینکه آنچه الان مشخص است که در هوای سرد پیمانکاران مشغول اجرای پروژه هستند که در آینده نزدیک ریل گذاری به بهره برداری برسد ـ

وی گفت:استاندار ونمایندگان پیگیر اجرای پروژه باشند و حضور نماینده کرمانشاه در بازدید از مسیر ملایر که همراه مابودند پیگیر اجرای پروژه راه آهن به سمت کرمانشاه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =