بانک ملی بهترین بانک در لرستان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بانک ملی و پست بانک بیشترین منابع خود را در اختیار جوانان قراردادند

در جلسه بررسی عملکرد ستاد ساماندهی امورجوانان که در سالن جلسات برنامه و بودجه استان برگزارشد، وضعیت اعتبارقرض الحسنه ازدواج اخذ شده از سامانه ازدواج بررسی شد.
دراین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ، دستگاه ورزش و جوانان لرستان را دبیر خانه ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و گفت: برخی از بانکها به نحو احسن همکاری خود را با این ستاد انجام می دهند ومتاسفانه برخی دیگر تمایلی به همکاری ندارند.
به گزارش خبرانلاین لرستان ،علی یاورعزیزپور با بیان اینکه نام بردن بانکهای برتر و پیش رو در این حوزه در راستای قدردانی و معرفی به مردم انجام می شود گفت: از اینکه بانکهای غیر فعال نیز معرفی می شوند ، جهت اعلام برای هم راستا شدن آنها با سایر بانکها می باشد و هیچ قصد و غرضی وجود ندارد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، در بین بانکهای دولتی، بانک ملی را بهترین بانک در استان و کشور در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج معرفی کرد و گفت: بانک ملی 120 درصد منابع خود را به پرداخت تسهیلات ازدواج اختصاص داده است و پست بانک نیز با اختصاص 100 درصدی منابع خود به عنوان دومین بانک در این حوزه معرفی شده است.
علی یاور عزیزپوردر ادامه رتبه بانک تجارت شعبه لرستان در پرداخت تسهیلات را 27مین بانک کشور در بین بانک های دولتی عنوان کرد و گفت: این بانک با 2 هزار و 989 نفر بیشترین صف انتظار را برای جوانان در شرف ازدواج ایجاد کرده است و هم اکنون علی رغم این منابع و پرداخت ها، همچنان صف انتظار در لرستان معادل رقم 19 هزار و 194 نفر می باشد.
وی در ادامه گفت: این در حالی است که بانک تجارت در سراسر کشور در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج عملکرد خوبی دارد ولی در لرستان این وضعیت به وجود آمده است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: عمدتا این صف مربوط به سال 95 می باشد و موارد جزئی آن مربوط به سال گذشته است.
علی یاورعزیزپورموسسه اعتباری کوثرو بانک سامان را به ترتیب با پرداخت 100 درصد و 97 درصدی منابع خود به عنوان برترین بانکهای خصوصی در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان معرفی کرد و گفت: بانک اقتصاد نوین و بانک آینده در این حوزه ضعیف عمل کرده اند.
وی گفت: بانک اقتصاد نوین از 420 میلیون منابع خود فقط 2 مورد و رقمی معادل 20 میلیون تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است .
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با توجه به رشد ازدواج در استان از بانکها خواست در این زمینه همکاری بیشتری انجام شود تا از افراد در صف انتظار کاسته شود .
لازم به ذکر است اداره کل ورزش و جوانان لرستان دبیر خانه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان می باشد و ریاست این ستاد برعهده استاندار لرستان می باشد.
سیروس حسنوند نیز معاون جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان می باشد که در جلسات گردآوری و ارائه گزارشات این حوزه را عهده دار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =