چهره نزدیک به جبهه پایداری در مجلس دهم، در حاشیه سئوالش از وزیر دادگستری به حمایت و تشکر از قوه قضائیه در رابطه با بحث حساب‌های قوه قضائیه پرداخت و بازداشت فرزند هاشمی و معاون اول دولت سابق را نشان قدرت این قوه دانست.

به گزارش خبرآنلاين، نصرالله پژمان فر نماینده مشهد كه مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري را براي پاسخ به سئوالي حول محور فعاليت هاي شوراي حل اختلاف به مجلس كشانده بود، در ابتداي طرح سئوالش به جاي بيان مسئله، زمان خود را به تشكر از فعاليت هاي قوه قضائيه اختصاص داد.

اين چهره پايداري مجلس دهم، در تشريح فعاليت هاي قوه قضائيه گفت: اين قوه با عوامل فتنه و فتنه گران برخورد جدي كرد. امنيتي كه  در كشور ما حاكم است يكي از عواملش همين تصميمات قوه قضائيه است.

وي در ادامه به بحث‌هاي اخيري كه ميان محمود صادقي و قوه قضائيه در رابطه با حساب‌هاي اين قوه ايجاد شده بود، پرداخت: در فضاي متشنجي كه يك ريل گذاري در خارج كشور وجود داشت و دارد،هجمه هاي زيادي را به قوه قضائيه وارد كردند. هفته گذشته فراكسيون روحانيت و عده اي از نمايندگان جلسه اي با رئيس قوه داشتيم و تمامي اسناد را بررسي كرديم. تمامي حساب‌ها به نام قوه قضائيه بود و در يك مورد هم وجود نداشته كه به نام شخص ايشان- رئيس قوه قضائيه- حسابي وجود داشته باشد.

پژمانفر تأكيد كرد: اين لجن پراكني‌ها و بي تقوايي‌ها خوراكي است كه در راستاي تأمين خواسته هاي بيگانه انجام مي‌شود. در همين دوره فعاليت قوه قضائيه بود كه معاون اول يك دولت را محاكمه و با او برخورد كردند. در همين قوه قضائيه بود كه كساني كه تصور نمي‌شد، بتوان با آنها برخورد كرد، مثل خانواده هاشمي ، با آنها برخورد كردند و اين نشانه اقتدار قوه قضائيه است. لازم ميدانم كه از قوه قضائيه تشكر كنم.

29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =