ضعف‌های پرسپولیس با گل امیری فراموش شد

وحید امیری در دقیقه 92 برابر پدیده گلزنی کرد تا پرسپولیس همچنان صدرنشین باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس با یک گل دیرهنگام از سد پدیده مشهد گذشت و یک پیروزی شیرین به دست آورد؛ بردی که به خصوص با توجه به پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال، حائز اهمیت فوق‌العاده‌ای بود. بعد از این برد بازار حماسه‌سرایی‌ راجع به کیفیت پرسپولیس و درایت برانکو ایوانکوویچ حسابی داغ شده است. می‌گویند مربی کروات با دو تعویض طلایی‌اش شاهکار کرد و بازی را درآورد. همچنین می‌گویند فعل خواستن در تار و پود پرسپولیس صرف شده و این تیم تا آخرین لحظه پیروزی را بو می‌کشد. 
یادمان باشد هیچ‌کدام از این تعریف و تمجیدها می‌توانست وجود نداشته باشد اگر گل دقیقه 92 وحید امیری از راه نمی‌رسید. فوتبال همین است یک نفر گل می‌زند و همه ضعف‌ها را زیر فرش جارو می‌کند، گاهی هم آن یک نفر گل نمی‌زند تا کم و کاستی‌ها به وضوح به چشم بیایند.
در دو هفته گذشته پرسپولیس برابر پیکان و ماشین سازی، مهدی طارمی توپ‌ها را گل نکرد تا همه یادشان بیفتد پرسپولیس مشکلات عمیقی دارد. این هفته اما وحید امیری توپ آخر را به تور چسباند تا همه ضعف‌ها در کسری از ثانیه به فراموشی سپرده شود. امروز دیگر به لطف وحید امیری کسی نمی‌پرسد چرا این پرسپولیس با تیم پارسال این همه تفاوت دارد و از آن طراوت و زیبایی خبری نیست؟
فوتبال همین است. گاهی یک نفر پیدا می‌شود که جور بقیه را بکشد اما حالا بهترین وقت برای کادر فنی است که بدون اضطراب و هیاهو، به کم و کاستی‌های بازی سرخپوشان نگاهی دوباره بیندازد و ضعف‌ها را برطرف کند؛ ضعف‌هایی که اگر از میان نروند فرداروز در لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مهم نیم‌فصل دوم حسابی به ضرر قرمزها تمام خواهند شد.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =