محبی نیا با انتقاد از شدت گرفتن نگاه سیاسی در مجلس، گفت: ما گرفتار نام هستیم و نام ها برای ما دام شده است.‌این نام های چپ و راست ما را از دیدن حقیقت و گرفتاری مردم باز داشته است.

به گزارش خبرآنلاين، جهانبخش محبي نيا نماينده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در نطق ميان دستور خود به انتقاد از نمايندگان مجلس پرداخت و گفت: در جامعه بايد قاعده اي را احيا كنيم و از اينكه اين روند در جامعه احيا شود نگران نباشيم،‌آن هم اين است كه اجازه بدهيم ماهيت مجلس يك مقدار تلخ و گزنده باشد.

اين نماينده مجلس دهم، افزود: ‌مجلسي كه مخالفت‌ها و موافقت‌ها،‌نطق‌هايش تلخي لازم را نداشته نباشد،فكر مي‌كنم به درد نمي‌خورد،‌ سال‌ها است كه از فساد،بيكاري، دزدي و روابط ناميمون قبيله اي مي ناليم،اما حاصل چيست؟آيا ما در مقابل اين همه پولي كه هزينه مي‌كنيم، رضايت لازم را به دست مي آوريم؟ در همه اين زمينه‌ها كارنامه‌مان درخشان نيست.

محبي نيا با بيان اين نكته كه «من وجوه مثبت نظام و انقلاب را ناديده نمي‌گيرم.»، ادامه داد: اما امروز به عنوان ناظر و نماينده ملت با صراحت مي‌گويم كه ما در حوزه كارآمدي و تامين رضايت مردم موفق نبوده ايم. يك روزي بود كه من به اين تابلو خدمت خودمان نگاه كردم، نوشته بود ايام خدمت يك روز. الان اگر نگاه كنيد 201 روز است كه شما در مجلس دهم ايام خدمت خود را سپري مي‌كنيد آيا در مجلس 2 كاركرد تقيني داشته ايد كه به درد مردم بخورد و مصائب مردم را تسكين ببخشد؟

وي تصريح كرد:آيا قوه قضائيه را در اين مدت به سمت و سوي تامين عدالت پيش برده ايد؟ آيا استيضاح ها و تذكرهاي شما در كميسيون ها و صحن مجلس، قوه مجريه را به سمت و سوي رفاه برده است؟

اين نماينده مجلس دهم معتقد است:«آيا اگر امروز قیامت بر پا شود و از ما سئوال شود كه آراي شما به خاطر سياسي بازي، جناح بازي و مصالح شخصي خودتان بوده است يا نه؟ دستمان خالي است يا پر است؟ بياييد بپذيريم با اين روندي كه ما در پيش گرفته ايم به هيچ وجه به نقطه مطلوب نخواهيم رسيد.

محبي نيا با انتقاد از شدت گرفتن نگاه سياسي در مجلس، گفت: ما گرفتار نام هستيم و نام ها براي ما دام شده است.‌اين نام هاي چپ و راست ما را از ديدن حقيقت و گرفتاري مردم باز داشته است.خيلي از مواقع نگاه ما به اين نيست كه فلان طرح و لايحه چه آثاري براي مردم و اسلام خواهد داشت نگاه مان اين است كه اين لايحه از كدام منظر سياست رنگ پیدا كرده است.ما در بعضي از مواقع رقاصان رنگ هايي هستيم كه در خانه هاي سياست شكل گرفته است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهين دژي IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    سخنان بسيار جالب آنهم از جناب محبي نيا
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    دمت گرم .... حرفت حقه ؛ ولی اگه من این حرفا رو بزنم براش تره هم خورد نمی کنن ؛ چون کرسی رسمی ندارم ؛ نه درج میشه ؛ نه رسمیتی داره ؛ تازه متهم به هزار جور انحراف و خطا هم میشم ؛ بالاخره یکی پیدا شد که واقعیتهای جاری در مجلس را بطور کامل اعلام و آشکار کند . ولی چه فایده؟؟؟