دف نوازان پاوه ای رتبه های برتر جشنواره مولودی خوانی استان را درو کردند

رئیس انجمن موسیقی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرآنلاین از کسب رتبه های برتر دومین جشنواره مولودی خوانی استان کرمانشاه توسط دف نوازان پاوه ای خبر داد.

میلاد یوسفی: پیمان حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دومین جشنواره مولودی خوانی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با حضور ۲۵ گروه از سراسر استان عصر امروز به کار خود پایان داد، گفت: هیات داوران این جشنواره که از اساتید نامدار موسیقی کرمانشاه می باشند ۵ گروه را شایسته حضور در آیین اختتامیه دانستند که خوشبختانه از این تعداد سهم شهرستان پاوه دو گروه به سرپرستی بنده و هنرمند توانا و ارزشمند شهرمان آقای شعیب بهرامی بود.


وی اظهار کرد: در این جشنواره چند گروه دیگر از شهرستان پاوه شرکت نمودند که متاسفانه نتوانستند به مرحله ی پایانی راه پیدا کنند، اما خوشبختانه هر دو گروه آموزشگاه موسیقی ده نگ و انجمن موسیقی پاوه باحضور در فینال توانستند مقام های اول و دوم را کسب نمایند و گروه نینوا از کرمانشاه نیز به رتبه سوم دست پیدا کرد.


رئیس انجمن موسیقی شهرستان پاوه این موفقیت را خیزی بلند برای کسب مقام کشوری در رشته ی گروه نوازی دف و همچنین مولودی خوانی عنوان کرد و افزود: هر چند که در دف نوازی فردی رتبه ی دوم کشور توسط شعیب بهرامی عزیز پس از اصفهان به شهرستان پاوه رسید. اما با وجود تمام این موفقیت ها تنها و تنها مسئولیت ما را در قبال موسیقی این دیار سنگین تر می کند و امیدواریم با حمایتهای همیشگی مسئولین محترم شهر و جناب آقای دکتر محمودی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه آینده ای بهتر و بهتر را برای هنر این دیار رقم بزنیم.


سرپرست گروه دف نوازان آموزشگاه موسیقی ده نگ که در این جشنوراه موفق به کسب رتبه اول شدند اسامی گروه را آقایان شعیب بهرامی، صهیب بهرامی، کیوان مساعد، سوران فیضی، لقمان خالدی و آریا محمدی اعلام کرد.

حسن زاده با بیان اینکه گروه انجمن موسیقی پاوه به سرپرستی شعیب بهرامی و دف نوازی آقایان آریا محمدی، پارسا ولدبیگی، متین ولدبیگی، کیان علیمرادی، آراس صفوی، مصلح عزیزی، آروین شکری، سینا ولدبیگی، سپهر قاسمی، سهند قاسمی، ماهان علیمرادی و محمد سبحانی موفق به کسب رتبه دوم گردید، از آراس لطفی پور بخاطر تهیه تصاویر تشکر کرد.

پیمان حسن زاده با تقدیر از منصور ایوب زاده مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان که همواره حامی، یار و یاور هنرمندان این شهر بوده است، گفت: در پایان از لطف همیشگی شما و مدیریت محترم سایت پاوه پرس بینهایت متشکر و سپاسگزارم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =