۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

رئیس پلیس فتا انتظامی استان از دستگیری دکتر پوست و مو قلابی که با نام یکی از پزشکان معروف استان اقدام به فعالیت در شبکه های اجتماعی و ارائه مشاوره کرده بود، خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ "علی کریمی" اظهار داشت: در پي شکايت خانم پزشکی مبني بر اینکه شخصی ناشناس در شبکه اجتماعي تلگرام با سوء استفاده از عنوان و تصاوير پروفايل شخصي وی، خود را پزشک پوست و مو معرفي کرده و از مردم خواسته است که مشکلات و بيماري هاي پوستي خود را مطرح کنند تا وی مشاوره ارائه نماید، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده، فردي را در اين زمينه شناسايي و پس اخذ مجوز از مقام قضائي دستگير کردند که در این راستا تجهيزات دیجیتال وي به آزمایشگاه ادله این پليس منتقل و مورد بررسي قرار گرفت و مدارک و مستندات لازم از تجهیزات وي استخراج شد.

سرهنگ کریمی ضمن بیان اینکه متهم در تحقيقات صراحتاً به بزه ارتکابي اقرار کرده است، گفت: از کاربران شبکه های اجتماعی تقاضا دارم به هیچ وجه به افرادی که نمی شناسند اعتماد نکنند چراکه در فضای مجازی هر کسی می تواند خود را شخصی دیگر معرفی کند، لذا اگر نیاز است با متخصص در امری ارتباط برقرار کنید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه نمایید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =