فاضل عبادی: بیش از ۱۳۵ هزار نفر از جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان همدان بازدید می کنند

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: در طی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، بیش از 135 هزار نفر در 192 اجرا از برنامه های این دوره بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: روزانه در 18 سالن، و با حضور 550 هنرمند داخلی و خارجی و خیل عظیم مردم هنر دوست همدان، جشنواره بیست و سوم، در حال برگزاری است.


وی خاطرنشان کرد: 10 گروه نمایشی از 8 کشور، آلمان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، استرالیا، کره جنوبی، غنا، چک و روسیه به صورت مستقیم و مدیران 17 کمپانی معتبر جهانی تئاتر در این دوره حضور دارند.


عبادی با اشاره به کاهش هزینه های این دوره به نسبت سالهای قبل، اظهار داشت: با مدیریت در ورود و خروج مهمانان و کاستن بعضی از برنامه های غیرضروری، موفق شدیم هزینه ها را به یک چهارم دوره های قبل برسانیم.


وی گفت: مراسم افتتاحیه امسال با حضور بیش از 3000 نفر که اکثر آنها را کودکان و نوجوانان تشکیل می دانند برگزار شد که رضایت همگانی را به دنبال داشت.


به گزارش خبر آنلاین از همدان، این جشنواره در 10 بخش تخصصی کودک، نوجوان، خردسالان، خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه شامل صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از 22 تا 27 آذر ماه در همدان در حال برگزاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =