۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: حضور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم و کمتر برخوردار و فعالیت‌های این بنیاد در زمینه توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی و ایجاد زیرساخت‌ها، می تواند در بهبود وضعیت مردم استان خوزستان تحولی اساسی و مناسب ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس پاپی‌زاده که به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس بنیاد برکت، درباره‌ی عملکرد این بنیاد در دزفول و سایر شهرهای استان خوزستان سخن می‌گفت، عنوان کرد: بنیاد برکت طی سال‌های اخیر و در فعالیت‌های خود هدف‌گذاری‌های بی‌شماری در استان داشته و به تازگی هم شاهد به ثمر نشستن و افتتاح 5 باب مدرسه با تجهیزات كامل در شهرستان دزفول بودیم.

وی نوسازی و مرمت مساجد قدیمی شهرهای مختلف استان، بهره‌برداری از نزدیك به 2 هزار واحد مسكن محرومین و نیروگاه سیكل تركیبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدامات توانسته روحیه دوچندان به مردم این مناطق محروم بدهد و انشاءالله شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.

پاپی‌زاده، كلنگ‌زنی احداث بیمارستان 400 تخت‌خوابی در دزفول با مشاركت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد بركت را یكی از اساسی‌ترین و ماندگارترین كارهای این بنیاد در جهت بهداشت و سلامت استان خوزستان دانست و ادامه داد: مردم قدر این زحمات و تلاش‌ها را می‌دانند و به وجود چنین بنیادی افتخار می‌كنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به این‌كه متاسفانه خیلی از نهادها برای كمك به مناطق محروم و مردم رنج‌دیده آن پیش‌قدم نمی‌شوند، افزود: ولی بنیاد بركت با جان و دل در حال تلاش برای آبادانی كشور است.

وی تصریح كرد: توانمندسازی مردم از نظر اقتصادی و ایجاد شغل پایدار با كمك به تعاونی‌های روستایی، كشاورزان و دامداران نیز از جمله اقدامات جهادی این بنیاد به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌كه بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسیاری از مناطق محروم كه نام و نشانی ندارند و كمتر به آن‌ها سر زده می‌شود، می‌رود، خاطرنشان کرد: كمك به مناطق محروم، ایجاد اشتغال، انجام امور زیربنایی و نوسازی مدارس و خانه‌های بهداشت مطمئنا می‌تواند در بهبود وضعیت مردم استان تحولی اساسی و مناسب ایجاد كند.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =