خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    30 0
    پل هوایی جلوی مترو حقانی خراب است و سالمندان و معلولین دچار مشکل هستن..چرا پل های هوایی متولی برای تعمیرات ندارند؟؟
  • ali A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    46 0
    چرا شهرداری تهران برای سرویس و نگهداری پله برقی های موجود در سطح شهر ، متولی تعیین نمی کند؟ پله های برقی دائم خراب هستند و کسی پاسخگو نیست .
  • حزب مردم ترافیک زده A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    6 0
    با سلام لطفا نسبت به چراغ خطر عقب ماشین های جدید ایرانخودرو و وارداتی که نور زننده ای دارند هنگام ترمز کردن و باعث کاهش دید می شود سازمان مربوطه چرا نظارت نمی کند
  • محمد حسن از روستای میانخانی US ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    1 0
    با سلام وخسته نباشین من با رها به خبر انلاین نوشتم که جاده الموت اسفالتش از بین رفته و دست انداز در داخل جاده زیاده وباعث خرابی و فرسوده شدن ماشین میشه . من از مسئولین خواهش دارم ی لطفی به جاده الموت بکنن . از همشون خیلی ممنونم میشم .
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    5 0
    با سلام، پياده رو بسياري از خيابان هاي اصلي و فرعي تهران شده محل پارك خودرو ، و نه راهنمايي رانندگي برخوردي مي كند و نه شهرداري با ايجاد موانعي مانع از اين كار مي شود
  • امید A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    3 0
    سلام .بارها نوشته ام باز هم مینویسم شاید گوش شنوائی باشد . جهت حضور در محل کاره هرروز از انتهای بلوار ارتش به اکباتان با خودرو شخصی بین 35 تا 45 دقیقه میروم اما با اتوبوس های تندرو انتهای ارتش و سپس استفاده از مترو کلاهدوز ارم سبز با احتساب پیاده رویها حداقل 2 ساعت طول میکشد که بروم .تنها مشکل من و امثال من که تعدادشان نیز کم نیست عدم وجود پله برقی ووجود های فلزی است که با زانو درد و ارتروز سایر مشکلات استفاده از این پله ها را طاقت فرسا میکند و سبب شده عطایش را به لقایش ببخشم .36 پله برای شما چیزی نیست ولی برای امثال من که شاهد هستم بعد پیاده شدن از اتوبوس صبر میکنند تا جوانان بروند بعد بقی به سختی طی طریق میکنند.لطفا در محلها حضور پیدا کنید و یک بررسی میدانی داشته باشید.