گلایه مسافران از نرخ پارکینگ فرودگاه/ مصوبه گران شدن نرخ‌ها اعلام شد

برخی از مخاطبان گلایه کرده‌اند چرا پارکینگ فرودگاه مهرآباد، نرخ‌ها را گران کرده و برای توقف خودرو، هزینه‌های گزاف مطالبه می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تغییر نرخ توقف در پارکینگ های فرودگاهی کشور، یکی دو هفته است ابلاغ شده و مردمی که هنوز از این تعرفه ها بی خبرند در اعتراض به افزایش نرخ ها، در سرویس مشکلات مردم، گلایه خود را طرح می کنند.

یکی از مخاطبان در این باره نوشته: لطفا در مورد پارکینگ فرودگاه پیگیری کنید که چرا اینقدر گران شده، یعنی هیچ قانونی نظارت نمی کند بر قیمت ها؟ من 3 روز ماشین زدم در پارکینگ ترمینال 4، مبلغ 72500 مجبور شدم بدم تاکسی های فرودگاه هم که خدا رو شکر از سر گردنه آمدن مترو هم که فقط تا ساعت 10:30 شب هست.

در پاسخ به سرویس مشکلات مردم، روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد درباره افزایش نرخ تعرفه‌های پارکینگ فرودگاهی اعلام کرد: بنا به اعلام گزارشها  و پی گیری های خبرگزاری ها و گزارشات مردمی اعلام می گردد: افزایش تعرفه پارکینگ‌های خودرویی فرودگاه بین المللی مهرآباد  بر اساس تصویب و ابلاغ نهاد های قانونی اجرایی گردید.

این افزایش تعرفه‌ها ، در تاریخ 12/9/95 در ساعت 24 با اطلاع‌رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پلاکارد در درب ورودی و قبل از ورود به پارکینگ ها به همه مراجعه‌کنندگان پارکینگ‌ها اعلام شده است؛ این تعرفه‌‌ها در درب ورودی وقبل از ورود خودرو به  پارکینگ‌ها درج شده است تا مراجعه کنندگان با آگاهی کامل از نرخ مصوب وارد پارکینگ شود.

بنابر اعلام فرودگاه مهرآباد‌ "ارائه خدمات در فرودگاه با رویکرد اصلی تسهیل در سرویس‌دهی به مسافران و مراجعان فرودگاهی است. مسافران ‌می‌توانند از سیستم حمل ونقل عمومی‌، تاکسیرانی و خصوصا مترو از ساعت 7:00 صبح الی 22:00 شب استفاده کنند،بنابراین در صورت استفاده از وسیله شخصی صرفاً این‌دسته از مسافران موظف به پرداخت هزینه در این خصوص هستند."

در تصویر زیر، افزایش نرخ توقف در پارکینگ فرودگاه مهرآباد به اطلاع عموم رسیده است:

 

اینطور که از نرخ ها پیداست هزینه توقف خودروی این مخاطب محترم در مدت 4 روز، بیش از هزینه ای است که از او اخذ شده!

 

همچنین طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی، نرخ توقف در پارکینگ های مجموعه یاد شده به این قرار است:

پارکینگ  مسقف (سرپوشیده)  فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

نوع خودرو

ورودیه (با یک ساعت توقف)

هر ساعت توقف اضافی

توقف شبانه روزی (24 ساعته) با ورودیه

انواع خودرو

1500 تومان

1000 تومان

13000 تومان

پارکینگ های غیر مسقف (2و3و4و5) فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

نوع خودرو

ورودیه (با یک ساعت توقف)

هر ساعت توقف اضافی

توقف شبانه روزی (24 ساعته) با ورودیه

انواع خودرو

1000 تومان

600 تومان

9000 تومان

ضمناً: سرویس ایاب و ذهاب شبانه روزی رایگان جهت انتقال مراجعین از پارکینگ غیر مسقف به ترمینال فرودگاه برقرار می باشد.

هزینه سرقت ویا آسیب خارجی به خودرو نیز پس از کارشناسی و تایید پلیس توسط پیمانکار اداره کننده پارکینگ قابل پرداخت است.

شماره تماس جهت پیگیری موارد هم 51007199 021 اعلام شده است.

 

 

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکترمهندس US ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
    4 10
    اتفاقا بسیار کار درستی انجام شده....پارکینگ فرودگاه برای استفاده کوتاه مدت هست نه پارک جند روزه خودروبعضا چند هفته که از خاک گرفتگی روی ماشین معلومه .....شما که سه روز ماشین تو پارکینگ گذاشتی خوب هزینه اژانس حداکثر دو تا 30 تومن میشه شصت تا.. رانندگی هم نمیکنی....حالا اگه یه بیچاره ای هم اجبارا باید بره استقبال از مسافر مثلا مسافر خارجی یا مسافر بیمار و علیل داره که باید برسونه چون تو فرودگاه احتیاج به کمک داره با تابلو ظرفیت تکمیل پارکینگ مواجه نمیشه..
  • قلی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
    4 6
    من با بالا رفتن کرایه پارکینگ فرودگاه امام برای کسانی که بیش از سه ساعت تو قسمت سرپوشیده ماشین می ذارن کاملا موافقم. باید کرایه در این قسمت به صورت تصاعدی بالا بره که افرادی که می خوان چندین روز ماشین پارک کنن مجبور شن یا هزینه بالا بدن یا به پارکینگ فضای باز برن. من بارها برای بدرقه یا استقبال رفتم اونجا و پارکینگ سرپوشیده پر بوده. مجبور شدم کلی وقت تلف کنم برای رفتن به پارکینگ باز و معطل شدن برای اتوبوس و ... علتش اینه که طرف می بینه صرف می کنه به جای تاکسی گرفتن ماشینشو بیاره اونجا پارک کنه و بره سفر برگرده. اون وقت کسی که چند ساعت بیشتر اونجا کار نداره باید کلی معطل بشه.
  • بهمن IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    2 1
    با سلام انشاا... نظرات منعكس شود.با تعيين نرخ مصوب كاملا مخالف هستم و همه جيز بايد طبق روال عادي افزايش نرخ پيدا كنه.من ماشينم ساعت 19 مورخ 96/2/1 الي 96/2/5 ساعت 12/30 در پارگينگ طبقاتي ترمينال 2 بوده به مبلغ 96 هزار تومان .ايا اين هم نرخ مصوب است؟