ایرنا نوشت: دبیرکل حزب الله عصر امروز جمعه و یک روز پس از اعلام رسمی آزادسازی حلب و پیروزی بزرگ ارتش سوریه و متحدان آن سخنان مهمی درباره اوضاع حلب و سوریه و نیز وضعیت سیاسی لبنان ایراد کرد و گفت که دامان اسلام از وحشی گری های داعش مبرا است.

سید حسن نصرالله در جمع دانشجویان شرکت کننده در مراسم فرهنگی مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت که به طور مستقیم از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می شد، ضمن تبریک اعیاد میلاد رسول اکرم (ص) و نواده گرانقدرشان امام جعفر صادق علیه السلام و نیز میلاد حضرت مسیح به مردم لبنان و کشورهای دیگر، از تلاش ها و زحمات رزمندگان در جبهه های مختلف از جنوب لبنان گرفته تا جبهه های شمال و شمال شرقی و سایر مناطق که در سخت ترین شرایط آب و هوایی مشغول انجام خدمت هستند، تشکر و قدردانی کرد.

دبیرکل حزب الله در ادامه تاکید کرد: در تمام طول تاریخ، چهره اسلام و رسول مکرم اسلام هیچ گاه به اندازه این 6 سال اخیر مورد اهانت و تخریب و اسائه قرار نگرفته بود و ما در این چند سال اخیر با کشتار همه جانبه بشریت ، فرهنگ ، اخلاق و معنویت به دست داعش روبه رو بودیم. این صحنه های ددمنشانه این الگوهای وحشیانه را به نام اسلام و به نام پیامبر گرامی اسلام مرتکب می شوند.

سید حسن نصرالله افزود: این مساله مسئولیت بزرگی بر عهده عموم مردم ، اهالی فرهنگ و رسانه و اندیشمندان اسلامی قرار می دهد و همه باید به هر نحو ممکن در برابر این وحشی گری ها موضع گیری کرده و با صدای بلند اعلام کنند که این جنایت ها هیچ ربطی به اسلام و پیامبر اسلام حتی به صحابه رسول مکرم اسلام ندارد.

وی تاکید کرد که این مسئولیت همه است و هرکس در این قضیه سکوت پیشه کند در این جنایت ها سهیم است.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =