عصر ایران نوشت: یکی از اعضای هیات موسس جبهه یکتا( جبهه‌ای متشکل از وزرا و معاونین دولت احمدی نژاد) گفت: یکتا ظرفیت مناسبی برای ورود به انتخابات آینده دارد.

لطف الله فروزنده در مورد آخرین تصمیمات و برنامه های این تشکل گفت: جلسات "یکتا " در حال برگزاری، و استراتژی تعیین شده نیز فعال بودن در انتخابات 96 است. اعتقاد یکتا بر این است که در این دوره دنبال وفاق باشیم و جریان وحدت را با جدیت دنبال کنیم.

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد با اشاره به اینکه دولت آینده نیازمند برنامه مناسبی است افزود: "یکتا" با توجه به تجربه های خوبی که در این زمینه دارد، در حال تدوین برنامه های منسجم و جذب نیرویی با ویژگی خاص، اهل تلاش،کار و ساده زیست است. و در حقیقت بتواند برنامه روشنی داشته و خدمتگزار مردم باشد.

فروزنده خاطرنشان کرد: ما فکر می کنیم که یکتا ظرفیت فراوانی در این جهت دارد. لذا تمام تلاش یکتا بر این است که گفتمان خدمت، تلاش و حل مشکلات اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج کند و پیش نیاز این گفتمان، وفاق، برنامه ریزی و دین است.

وی در رابطه با احتمال نامزدی آقای رستمی از سوی یکتا گفت: در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تصور ما این است؛ مقدمات قطعی شدن کاندید به این نحو باشد که ابتدا «گفتمان خدمت با رویکرد انقلابی حاکم و برنامه ها مطرح شود. و طبیعتا پس از طرح برنامه ها مشخص خواهد شد که چه گزینه هایی توانمند هستند برای اینکه برنامه ها مربوطه را ایفا کنند».

فروزنده، در رابطه با احتمال اجماع با دیگر اصولگرایان گفت: قطعا به دنبال وحدت با دیگر همفکران خود هستیم. و معتقدیم که باید از همه ظرفیت های مومن و انقلابی در صحنه استفاده کرد. وحدت که ایجاد شود، کار انسجام بهتری پیدا خواهد کرد. ما باید گفتمان نویی داشته باشیم و این گفتمان "تغییر انقلابی" است. به این معنی که؛ ارزش های اسلامی باید در کشور حاکم شود .

وی اظهار داشت: ما در کشورمان تا جایی که به ارزش های اسلامی توجه و در چارچوب های انقلاب اسلامی حرکت کردیم، موفق بوده ایم و هر کجا که وادادگی و بی توجهی رخ داده و به خارجی ها اتکا نمودیم و فکر کردیم مدل های غربی می تواند مشکلات ما را حل کند، آسیب خورده ایم.

فروزنده اضافه کرد: نمونه بارز این مساله دولت فعلی است؛ تصور دولت فعلی این بود که با مذاکره مشکلات حل خواهد شد. اما همانطور که مقام معظم رهبری گفتند؛ «غربی ها بد عهد هستند» اما آقایان توجه نکرده و فکر کردند از ارتباط با غربی ها می توانند به راهکار و حل مشکلات اقتصادی دست پیدا کنند و سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شود. در حالی که راه حل برون رفت کشور از وضعیت فعلی "اقتصاد مقاومتی" ، توانمندی داخلی و تکیه بر ارزش ها است.

وی در پایان یادآوری کرد: ما بر این باور هستیم؛ رویکردی که در دولت آینده باید وجود داشته باشد این است که؛ « از بن دندان به اسلام، ارزش ها، منابع و امکانات کشور اعتقاد داشته باشد و بطور جدی کار کند». همچنین کاندید نهایی ما می تواند بعنوان رقیب جدی آقای روحانی مطرح باشد.

29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =