مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از رصد فروشگاه‌های مجازی توسط کمیته اطلاعات و عملیات مبارزه با کالای قاچاق در البرز و برخورد با فروشگاه‌های مجازی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز ،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از رصد فروشگاه‌های مجازی توسط کمیته اطلاعات و عملیات مبارزه با کالای قاچاق در البرز و برخورد با فروشگاه‌های مجازی غیرمجاز خبر داد.
علی‌اکبر مختاری گفت: کمیته اطلاعات و عملیات مبارزه با کالای قاچاق در استان البرز در حال پیگیری و رصد فروشگاه‌های مجازی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه این فروشگاه‌ها به صورت زنجیره‌ای و شبکه‌ای در حال توزیع کالا هستند، افزود: برخی از این فروشگاه‌ها بدون دریافت مجوز در حال فعالیت در فضای مجازی هستند.
وی ادامه داد: برخی هم که دارای مجوز هستند کالای تقلبی یا محصول با 2 برابر قیمت واقعی به مشتریان عرضه می‌کنند.
مختاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی رصد خوبی بر این فروشگاه‌ها دارد، بیان کرد: هر فردی که از فروشگاه مجازی خرید کرده و کالای آن تقلبی یا خارجی بوده و احساس می‌کند که این کالا با کالای تبلیغ شده متفاوت است بدون ذکر نام می‌تواند برای بیان شکایت خود پیام کوتاهی به سامانه 3009651 ارسال کند تا موضوع مورد رصد قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان معدن و تجارت متولی این فروشگاه‌ها است، افزود: تا کنون بنده هیچ بازخورد نظارتی از سازمان دریافت نکرده‌ام.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =