رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان گفت: امروز نیز در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و بنا بر اعلام ادره کل محيط زيست استان اصفهان،با وجود بارندگی‌های امروز صبح میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان نسبت به روز گذشته از ۱۲۸ به ۱۳۰ رسیده است و در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت می‌شود.

امروز وضعیت هوا در ایستگاه‌های میدان احمد آباد با شاخص کیفی ۱۴۱، میدان امام حسین با ۱۳۳، بزرگراه خرازی ۱۳۶، بلوار دانشگاه با ۱۳۲، پروین ۱۲۵، خیابان رودکی ۱۰۹ و چهار باغ خواجو ۱۳۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت می‌شود.

در طول چهار روز گذشته میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان نیز به ترتیب ۱۲۸، ۹۸، ۱۱۳ و ۱۰۵ بود که در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و مرز ناسالم بود.

امروز همچنين میانگین شاخص آلودگی در کاشان ۱۱۲، مبارکه ۱۰۴ و در نجف آباد ۱۰۶ و ناسالم برای گروه‌های حساس است و در سگزی، خمینی شهر و شاهین شهر نیز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

گفتمي است شاخص کیفی هوا در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نشانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در بازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =