تعمیرات شبکه های توزیع برق شهرک صنعتی علی آباد ایوانکی به روش خط گرم

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: تعمیرات اساسی و پیشگیرانه بخشی از شبکه های توزیع برق شهرک صنعتی علی آباد ایوانکی با بهره گیری از ظرفیت خط گرم (Hot line) انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس حسین صفری بیان داشت : از ابتدای آذر ماه امسال ، عملیات اصلاح خطوط برق رسانی و تجهیزات و یراق آلات برقی این شهرک صنعتی بدون اعمال خاموشی به مشترکین و با استفاده از توان پیمانکار خط گرم و نظارت کارشناسان برق ایوانکی عملیاتی شده است .
وی با اشاره به این که تاکنون قسمتی از شبکه توزیع برق شهرک صنعتی علی آباد تعمیر و بهسازی گردیده یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته ، تمامی تجهیزات و شبکه های برق رسانی این شهرک به صورت خط گرم و برقدار بهینه سازی خواهد شد .
وی اظهار داشت : ظرف یک ماه گذشته ، تعویض 62 عدد جمپر و 18 عدد مقره سوزنی و یک اصله پایه برق شکسته، اصلاح ارتباطات 16 ایستگاه هوائی توزیع برق و رفع اشکال 8 مورد خوردگی سیم ، از طریق خط گرم در شهرک صنعتی یادشده اجرائی شده است .
وی اضافه کرد : عدم اعمال خاموشی به مشترکین ، کاهش خاموشی ها و انرژی تامین نشده ، تداوم خدمات برق رسانی و رضایت مندی مشترکان، به عنوان مزایای تعمیرات به روش خط گرم محسوب می شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =