دیدار مدیرکل بهزیستی با مدیرکل پست استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با حمیدرضا فتاح مدیرکل پست استان گفت: با توجه به شرایط جامعه هدف بهزیستی باید جا به جایی مدارک افراد را از طریق پست انجام دهیم و اگر از روش های نوین ارتباطی استفاده نکنیم با توجه به ازدیاد کارها و کمبود نیروی انسانی کارها انجام نخواهد شد

به گزارش خبرآنلاین ، امید قادری در این دیدار همچنین گفت: به دنبال راه هایی هستیم که تکریم ارباب رجوع رعایت شده و از تردد مددجویان و توانخواهان جلوگیری شود.

وی افزود : اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی نیز برای مراجعه به محل باید به کد مکان های ملی که توسط اداره پست ارائه می شود دسترسی داشته باشد و اگر این موضوع محقق شود در مداخلات به موقع بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

حمیدرضا فتاح مدیرکل پست استان نیز گفت: ما می توانیم از طریق طراحی سرویس های پستی جدید تردد افراد معلول برای انجام امورات ادارای را به حداقل برسانیم.

فتاح گفت :450 واحد پستی در استان داریم شامل دفاتر آی سی تی ادارات پست و دفتار پیشخوان هاست که می توانیم از طریق این شبکه وسیع توقعات بهزیستی را براورده کنیم.

وی افزود :کد پستی 10 رقمی کد مکانی ملی است و آدرس جامعه هدف و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی با همکاری اداره پست استانداردسازی خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =