پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق با محوریت بررسی بودجه سازمان فناوری و اطلاعات تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج در بررسی دفترچه بودجه ارسالی از شهرداری به شورای شهر کرج اظهار داشت: بررسی مباحث سازمان فاوا به علت اهمیت و تخصصی بودن و مبحث اتوماسیون بررسی این مورد به کندی پیش می رود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در جهت خدمات دهی بهتر و به شهروندان در این سازمان گفت: شهرداری در خواست کاهش بخشی از موارد قید شده در دفترچه بودجه سازمان مذکور را داده است که با تصویب اعضای کمیسیون این اقدام انجام شد.

شریفی تاکید کرد: اگر اتوماسیون ظرف مدت مشخص و کوتاهی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند هر بودجه و امکاناتی که لازم باشد شورا در اختیار آن می‌گذارد.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: با توجه به سیستم اتوماسیون و خرید دستگاه‌های مختلف‌ متاسفانه هنوز حذف سیستم کاغذی و پرونده های دستی انجام نشده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک و با تمهیدات پیش بینی شده از سوی این سازمان این اتفاق اجرایی شود.

شایان ذکر است، بررسی پروژه پشتیبانی توسعه نرم افزار خدمات شهری بر پایه GIS مرکز، پروژه مطالعه و تهیه اسناد و نقشه های مورد نیاز حوزه شهرسازی و ایجاد پایگاه اطلاعاتی اسناد مرکز،و پروژه به کار گیری مشاور جهت رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مورد بررسی در دفترچه بودجه ارسالی شهرداری به شورای شهر بود که در جلسه کمیسیون تلفیق امروز مورد بررسی قرار گرفت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =